خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیران کل علوم پزشکی وصداوسما لرستان عنوان شد:

رسالت کاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و صدا و سیما جهت سلامتی جامعه و پیشگیری از مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۸۵

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: رسالت کاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و صداوسیمای مرکز استان در اهداف، یکی است و هر دو در جهت سلامتی جامعه و پیشگیری از مشکلات اقدام می‎کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: رسالت کاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و صداوسیمای مرکز استان در اهداف، یکی است و هر دو در جهت سلامتی جامعه و پیشگیری از مشکلات اقدام می‌‎کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نشست هم اندیشی رئیس و اعضاء هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای استانی افلاک لرستان صبح امروز یکشنبه یازدهم اسفندماه در سالن کنفرانس صدا و سیما برگزار شد.
ساکی در این نشست سه ساعته ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل صدا و سیمای لرستان و تبریک انتصاب ایشان گفت: در جهان امروزی که عصرانفجار اطلاعات و دنیای استفاده از رسانه‌های مدرن است و در عرصه اطلاع رسانی با هجمه‌های گسترده تبلیغی و تعدد و تکثر رسانه مواجه هستیم، کار در صدا و سیما انصافا بسیار سخت و حساس است چرا که رقبا دراین عرصه حساس مرتبا در حال ابتکار و نوآوری هستند.
دکترساکی در ادامه سخنانش گفت: در این فضای تبلیغاتی وسیع و گسترده، صدا و سیما باید بگونه‌ای عمل بکند که نه به جانبداری یک سویه از نظام متهم گردد و نه با گزارشات منفی به القاء کننده ناکارآمدی نظام متهم شود بلکه با ظرافت و تیزبینی، هم نقاط منفی را با هنرمندی جهت اصلاح منعکس نماید و هم با بیان دستاوردهای نظام، امید و نشاط را در جامعه اسلامی بوجود آورد لذا کارکردن در چنین فضایی بسیار طاقت فرسا، حساس و سخت است و نیاز به هنرمندی خاصی دارد که عزیزان ما در صدا و سیما نیز اینگونه عمل می‌کنند و تلاش و زحمات آن‌ها در خور تحسین و تقدیس است.
دکتر ساکی گفت: رسالت کاری دانشگاه و صدا و سیما در اهداف یکی است و هر دو در جهت سلامتی جامعه و پیشگیری از مشکلات اقدام می‌نمایند.
وی گفت: امروز اعتیاد، خشونت، سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی، تصادفات، رفتارهای پرخطر و دیگر پدیده‌های اجتماعی مشکل جوامع بشری هستندکه باید با همکاری شایسته فعالان عرصه رسانه‌ای و آگاهی بخشی به مردم بر این مشکلات فائق آمد و در عرصه فرهنگ سازی، رسانهٔ رادیو و تلویزیون نقشی اساسی و کلیدی برعهده دارد.
در ادامه محمد بازوند مدیر کل صداو سیمای استانی افلاک لرستان نیز از دکتر ساکی تقدیرکرده و از ایشان به عنوان مدیری لایق و مسلط بر امور رسانه یادکرده که سابقه درخشانی در مدیریت‌های قبلی از خود بر جای گذاشته‌اند و انتصاب ایشان به ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان را تبریک گفتند.
مدیرکل صدا و سیمای لرستان در این نشست گفت: در رسالت کاری، دانشگاهیان و صدا و سیما اشتراکات فراوانی با هم دارند و وظیفه اصلی و رسالت عمده هر دوی آن‌ها فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است و گواه واضح آن نیز پخش روزانه، انبوه و مستمر برنامه‌های حوزه سلامت در رسانه ملی است.
بازوند از جامعه پزشکی استان که همکاری تنگاتنگی با صدا و سیما دارند تقدیر کرده و اظهار داشت: اگر بخواهیم اتفاق خوب ومطلوبی در لرستان رخ بدهد باید با همکاری، همدلی و مشارکت مطلوب، رفتارهای ناپسند و نابهنجار جامعه اصلاح شود و رفتارهای درست نهادینه و جایگزین رفتارهای غلط رایج گردد و این هم در گرو تعامل مثبت و سازنده دانشگاهیان با صدا و سیماست.
مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: مدیران و برنامه سازان رسانه صدا و سیما آمادگی دارند تا باتشکیل بانک پزشکان و بانک سوژه‌ها از نقطه نظرات و راهکارهای علمی دانشگاهیان در عرصه سلامت استفاده کرده و برنامه‌های موثری در جهت تغییر رفتارهای ناصواب تهیه نمایند چرا که اگرمی خواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید انسان‌های سالم در ابعاد جسم و روح و روان داشته باشیم.
گفتنی است در این برنامه معاونین دانشگاه و صدا و سیما نیز به طرح نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در جهت اعتلای فرهنگی سازی و اطلاع رسانی پرداخته و مطالب در خور توجهی را بیان نمودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: رسالت کاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و صداوسیمای مرکز استان در اهداف، یکی است و هر دو در جهت سلامتی جامعه و پیشگیری از مشکلات اقدام می‎کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نشست هم اندیشی رئیس و اعضاء هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بامدیرکل و معاونین صدا و سیمای استانی افلاک لرستان صبح امروز یکشنبه یازدهم اسفندماه در سالن کنفرانس صدا و سیما برگزار شد.
ساکی در این نشست سه ساعته ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل صدا و سیمای لرستان و تبریک انتصاب ایشان گفت: در جهان امروزی که عصرانفجار اطلاعات و دنیای استفاده از رسانه های مدرن است و در عرصه اطلاع رسانی با هجمه های گسترده تبلیغی و تعدد و تکثر رسانه مواجه هستیم، کار در صدا و سیما انصافا بسیار سخت و حساس است چرا که رقبا دراین عرصه حساس مرتبا در حال ابتکار و نوآوری هستند.
دکترساکی در ادامه سخنانش گفت: در این فضای تبلیغاتی وسیع و گسترده، صدا و سیما باید بگونه ای عمل بکند که نه به جانبداری یک سویه از نظام متهم گردد و نه با گزارشات منفی به القاء کننده ناکارآمدی نظام متهم شود بلکه با ظرافت و تیزبینی، هم نقاط منفی را با هنرمندی جهت اصلاح منعکس نماید و هم با بیان دستاوردهای نظام، امید و نشاط را در جامعه اسلامی بوجود آورد لذا کارکردن در چنین فضایی بسیار طاقت فرسا، حساس و سخت است و نیاز به هنرمندی خاصی دارد که عزیزان ما در صدا و سیما نیز اینگونه عمل می کنند و تلاش و زحمات آنها در خور تحسین و تقدیس است.
دکتر ساکی گفت: رسالت کاری دانشگاه و صدا و سیما در اهداف یکی است و هر دو در جهت سلامتی جامعه و پیشگیری از مشکلات اقدام می نمایند.
وی گفت: امروز اعتیاد، خشونت، سرطان ها، بیماری های قلبی، تصادفات، رفتارهای پرخطر و دیگر پدیده های اجتماعی مشکل جوامع بشری هستندکه باید با همکاری شایسته فعالان عرصه رسانه ای و آگاهی بخشی به مردم بر این مشکلات فائق آمد و در عرصه فرهنگ سازی، رسانه ی رادیو و تلویزیون نقشی اساسی و کلیدی برعهده دارد.
در ادامه محمد بازوند مدیر کل صداو سیمای استانی افلاک لرستان نیز از دکتر ساکی تقدیرکرده و از ایشان به عنوان مدیری لایق و مسلط بر امور رسانه یادکرده که سابقه درخشانی در مدیریت های قبلی از خود بر جای گذاشته اند و انتصاب ایشان به ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان را تبریک گفتند.
مدیرکل صدا و سیمای لرستان در این نشست گفت: در رسالت کاری، دانشگاهیان و صدا و سیما اشتراکات فراوانی با هم دارند و وظیفه اصلی و رسالت عمده هر دوی آنها فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است و گواه واضح آن نیز پخش روزانه، انبوه و مستمر برنامه های حوزه سلامت در رسانه ملی است.
بازوند از جامعه پزشکی استان که همکاری تنگاتنگی با صدا و سیما دارند تقدیر کرده و اظهار داشت: اگر بخواهیم اتفاق خوب ومطلوبی در لرستان رخ بدهد باید با همکاری، همدلی و مشارکت مطلوب، رفتارهای ناپسند و نابهنجار جامعه اصلاح شود و رفتارهای درست نهادینه و جایگزین رفتارهای غلط رایج گردد و این هم در گرو تعامل مثبت و سازنده دانشگاهیان با صدا و سیماست.
مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: مدیران و برنامه سازان رسانه صدا و سیما آمادگی دارند تا باتشکیل بانک پزشکان و بانک سوژه ها از نقطه نظرات و راهکارهای علمی دانشگاهیان در عرصه سلامت استفاده کرده و برنامه های موثری در جهت تغییر رفتارهای ناصواب تهیه نمایند چرا که اگرمی خواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید انسان های سالم در ابعاد جسم و روح و روان داشته باشیم.
گفتنی است در این برنامه معاونین دانشگاه و صدا و سیما نیز به طرح نقطه نظرات و دیدگاه های خود در جهت اعتلای فرهنگی سازی و اطلاع رسانی پرداخته و مطالب در خور توجهی را بیان نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز