خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه خواستار نظارت بیش‌تر فرمانداری خرم‌آباد بر ادارات شهرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۳۴

" حبیب‌الله خجسته‌پور " سرپرست تازه منصوب شده فرمانداری شهرستان خرم‌آبادبه اتفاق جمعی از معاونان و کارکنان فرمانداری این شهرستان، در بیت نماینده ولی فقیه در استان حضور یافتند و با وی دیدار کردند.

«حبیب‌الله خجسته‌پور» سرپرست تازه منصوب شده فرمانداری شهرستان خرم‌آبادبه اتفاق جمعی از معاونان و کارکنان فرمانداری این شهرستان، در بیت نماینده ولی فقیه در استان حضور یافتند و با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد می‌رعمادی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد با تبریک انتصاب خجسته‌پور به عنوان فرماندار خرم‌آباد، به تبیین جایگاه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان پرداخت و در همین راستا خواستار ارتقای بیش از پیش جایگاه و نقش فرمانداری شهرستان خرم‌آباد به عنوان مرکز استان گردید.

وی از فرماندار خرم‌آباد خواست تا در اجرای سیاست‌های دولت اعتدال و پیشبرد برنامه‌های آن در سطح شهرستان اهتمام نماید.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگر از سخنان خود خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت ادارات شهرستان خرم‌آباد گردید و اذعان نمود: فرماندار شهرستان باید با کار و تلاش ضمن خارج نمودن ادارات شهرستان از سایه ادارات کل و استانی با رونق بخشیدن و سامان‌دهی آنان، زمینه اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در خرم‌آباد فراهم نموده و منافع شهرستان را تا حصول نتیجه پی‌گیری نماید.

در ادامهٔ این مراسم، فرماندار شهرستان خرم‌آباد نیز از آمادگی کامل مجموعه فرمانداری این شهرستان در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در سایه راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه خبر داد.

«حبیب‌الله خجسته‌پور» اظهار داشت: با بهره‌گیری از فرامین نماینده ولی فقیه در استان و حمایت‌های استاندار، به دنبال ارتقای اوضاع اجتماعی و اقتصادی وضعیت شهرستان هستیم و در این راه از حضور برنامه‌ریزان مجرب، کار‌شناسان متعهد و همه توانمندان استفاده خواهیم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز