خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه بروجرد;

دولت تدبیر و امید در زمینه راهکارهای اشتغال برنامه های اصولی و مدون دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۹۳

فرماندار ویژه بروجرد: مهمترین مشکل شهر بروجرد بیکاری است و انتظار می رود با کمک رسانه ها در آینده نزدیک این معضل کاهش یابد.

ایلنا: فرماندار ویژه بروجرداعتقاد دارد که مهمترین مشکل شهر بروجرد بیکاری است و انتظار می رود با کمک رسانه ها در آینده نزدیک این معضل کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از بروجرد، " منوچهر فراقی " در گفت وگو با خبرنگاران در بروجرد افزود: دولت تدبیر و امید در زمینه راهکارهای اشتغال برنامه های اصولی و مدون دارد.

وی اضافه کرد: مهمترین مشکل شهر بروجرد بیکاری است و انتظار می رود با کمک رسانه ها در آینده نزدیک این معضل کاهش یابد.

به گفته وی با تقویت کارخانه ها و واحدهای صنعتی در این شهرستان تلاش خواهد، در راستای کاهش این معضل جامعه اقدامات جدی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: راهکارهای ایجاد اشتغال در برنامه کاری دولت قرار گرفته و در این شهرستان نیز برنامه هایی در حال پیگیری است که با انجام آنها و تقویت واحدهای صنعتی و کارخانه ها بتوان اشتغال بیشتری ایجاد نمود.

به گفته وی در صورتی که خط تولید کارخانه ها تقویت شود و اعتبارات و تسهیلات بیشتری برای توسعه این واحد ها در نظر گرفته شود، بدون شک می توان به جذب بیشتر نیرو در این واحدها امیدوار بود.

وی همچنین به ایجاد منطقه جدید اقتصادی و دفتر گمرک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این مناطق زمینه رونق اقتصادی و اشتغال جویندگان کار بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

فراقی افزود: ۴۲درصد جویندگان کار این شهرستان را افراد تحصیل کرده تشکیل میدهند که باید برای به کارگیری این افراد فکری اساسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز