خبرگزاری کار ایران

مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران پلدختر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۲

مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران پلدختر در مراسمی معرفی شد.

ایلنا: مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران پلدختر در مراسمی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در مراسم معارفه و تودیع گفت: مردم در ۹ دی سال ۸۸ به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حماسه ای مهم و بزرگ و سرنوشت ساز را رقم زدند.

حجت الاسلام " علیرضا کرمی " با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ از خارج تقویت و هدایت شد، افزود: فتنه گران و حامیان آنها که به مقدسات دینی و عزاداران حسینی و اصل مهم ولایت فقیه و امام خمینی(ره) جسارت کردند مردم با بصیرت وهوشیار با هدایت مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و بساط فتنه گران را جمع کردند و پاسخ دندان شکنی به آنها دادند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹دی نتیجه بصیرت و ولایت پذیری مردم بود، گفت: خلق حماسه ۹ دی فصل تازه ای در حرکت توفنده انقلاب اسلامی ایجاد کرد و این حماسه با جوهره ی معنویت و ولایت شکل گرفت.

وی اظهار داشت: حماسه ۹دی برکات فراوانی برای کشور داشت که پیوند عمیق قلبی مردم با ولایت و ارزش های دینی و تقویت اتحاد و انسجام ملی از جمله برکات این حماسه عظیم بود.

امام جمعه پلدختر نیز در این مراسم خدمت در بسیج را توفیق و افتخاری بزرگ دانست و گفت: بسیج در همه عرصه ها نقش ایفا می کند و هرکجا که نیاز باشد ورود پیدا می کند و از ارزش های اسلام دفاع می نماید.

حجت الاسلام " علی محمد لروند " بسیج را بازوی پرتوان ولایت دانست و افزود: بسیج نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی است و رمز اصلی موفقیت بسیجیان اطاعت و پیروی از ولایت فقیه است.

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام ˈپاکدامنˈ، مسوول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پلدختر، حجت الاسلام ˈسید احمد موسوی ˈبه عنوان مسوول جدید این نهاد معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز