خبرگزاری کار ایران

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستانهای دورود، ازنا و الیگودرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۳

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور و با نشاط مردم ولایت مدار شهرستانهای دورود، ازنا و الیگودرز در شرق لرستان برگزار شد.

ایلنا: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور و با نشاط مردم ولایت مدار شهرستانهای دورود، ازنا و الیگودرز در شرق لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از دورود، مردم همیشه در صحنه شهرهای شرق لرستان همراه با دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند.

بر اساس همین گزارش، مردم شهرستانهای دورودو ازنا و الیگودرز اعم از زن و مرد پیر و جوان با در دست داشتن پلاکاردهایی بامضامین، ۲۲ بهمن ماه یوم الله، پیام استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

در راهپیمایی امروز مردم شرق لرستان با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در مراسم راهپیمایی مردم دورود حجت الاسلام والمسلمین " حاجی پور " مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن گفت: امروز با گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی، مردم دنیا ملت بزرگ، فهیم، پیرو ولایت و حامی ارزشهای اسلامی را به خوبی می شناسد.

وی اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت جهانی در دنیا مطرح است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی تصریح کرد: این عزت و افتخار و اقتدار در سایه رهبریهای پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عاید مردم ایران اسلامی شده است.

حاجی پور تاکید کرد: قدرتهای جهان به این موضوع واقف شده اند که اگر بخواهند برای دنیا تصمیم و یا سرنوشتی تعیین کنند باید یاد و نام و ارزشهای نظام اسلامی ایران را مد نظر قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز