خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر شاخص‌ مهم توسعه پایدار در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۷۸

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر را از شاخص‌های مهم توسعه پایدار هر جامعه عنوان کرد.

فرهاد فرامرزیان در حاشیه دیدار با معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در جهاد دانشگاهی لرستان در گفت‌وگو با ایلنای لرستان، با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «عشایر ذخایر انقلاب هستند» بیان کرد: روستاییان و عشایر به عنوان کانون تولید، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند.

وی اظهار کرد: توجه به روستاییان و عشایر به عنوان قشر مولد و حمایت از آنان در تحقق شعار سال که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز به شمار می‌آید بسیار مهم است.

فرامرزیان بیان کرد: در این راستا راهبرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در حمایت از این قشر سخت کوش و مولد ستودنی است.

این مسئول، اضافه کرد: بیمه اجتماعی از شاخص‌های مهم توسعه پایدار هر جامعه به شمار می‌رود و حمایت دولت در پرداخت بخشی از حق بیمه افراد خصوصاً جامعه روستایی و عشایری و دیگر مشمولین صندوق بیمه اجتماعی قابل توجه است.

 رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: دولت سیزدهم ضمن تأکید بر ظرفیت بالای روستاییان، نگاه ویژه‌ای به حمایت از تولیدات این قشر مولد دارد.

 فرامرزیان با بیان اینکه حمایت از روستائیان برای تقویت رشد اقتصادی و کسب و کار آنان ضرورت دارد، تصریح کرد: اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری یکی از برنامه‌های مؤثر دولت در جهت کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها، کلانشهرها، توسعه و آبادانی مناطق محروم و روستایی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز