خبرگزاری کار ایران

ایجاد 6 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۸۷

مدیرکل کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: حدود 6000 فرصت شغلی از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده‌ است.

به گزارش ایلنا، جلال شیخ‌پور روز یکشنبه بیست چهار دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 4 هزار 274 مددجوی کمیته‌امداد لرستان از ابتدای امسال تاکنون از خدمات تغذیۀ مادران شیرده، باردار و دچار سوءتغذیه بهره‌مند شده‌اند، گفت: مادران باردار و شیرده معرفی‌شده از مراکز بهداشتی می‌توانند بسته‌های غذایی این نهاد را دریافت کنند.

وی با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان لرستان، افزود: 3 هزار 200 فقره جهیزیه ‌به خانواده‌های تحت پوشش این استان اهدا شده‌ است.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه حدود 6 هزار شغل از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده‌است، گفت: 200 شغل از این میزان برای همسران نوعروسان زیر پوشش ایجاد شده‌ است.

شیخ پور عنوان کرد: پرداخت تسهیلات برای ایجاد مشاغل خرد و خانگی و پرداخت تسهیلات به مددجویان کارآفرین دو راهکار مهم کمیته‌امداد برای ایجاد اشتغال برای مددجویان و به‌ویژه زنان سرپرست خانوار است.

وی با تأکید به اینکه کلینیک مشاوره پیش از ازدواج برای مددجویان لرستان راه‌اندازی شده‌است، بیان کرد: یک هزار 752 مددجو از خدمات مشاوره پیش از ازدواج بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان، ابراز کرد: شارژ بن‌کارت تغذیه و پیگیری دریافت سبد غذایی خانواده‌ها از جمله وظایف کمیته‌امداد برای ارتقای سلامت مادران باردار در مناطق محروم است.

شیخ‌پور با تأکید به نقش‌آفرینی‌های کمیته‌امداد در تسهیل امر ازدواج، اظهار داشت: 5 هزار 500 واحد مسکونی در حدود سه سال اخیر برای مددجویان احداث لرستان احداث شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز