خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

دانش آموزان می توانند با تاسی از شهیدان در راه شهید سلیمانی گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۳۸

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: دانش آموزان می‌توانند با تاسی از شهیدان دانش آموز و تلاش در سنگر علم در راه شهید سلیمانی گام بردارند.

به گزارش ایلنا، نریمان سبحانی نیا امروز چهارشنبه در آیین به صدا درآمدن زنگ شهادت ۶۸ شهید دانش آموز در مدرسه ۶۸ دانش آموز شهید خیابان رودکی بروجرد با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهید و شهادت عاملی برای ممانعت از فساد، یبکاری و انواع جرائم است، اظهار داشت: برپایی یادواره و کنگره شهدا احترام به مقام شهید و زنده نگه داشتن یاد و نام آن‌هاست شهدایی که از جان خود گذشتند تا مردم ایران در آسایش و امنیت باشند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: همانگونه که شهدا از جان خود گذشتند ما نیز باید از مقام و موقعیت‌های خود بگذریم تا بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم و به جامعه مطلوب و ایده‌آل دست یابیم.

سبحانی نیا تاکید کرد: اگر دانش آموزان می خواهند راه شهدا را ادامه دهند باید با تلاش در سنگر علم و دانش آینده کشور را آنگونه که شایسته است، بسازند.

وی با بیان اینکه شهدا همواره در وصیت‌نامه‌های خود بر پشتیبانی از ولایت فقیه در مقام عمل تاکید کرده اند، اضافه کرد: دانش آموزان می توانند با تاسی از شهیدان دانش آموز و تلاش در سنگر علم در راه شهید سلیمانی گام بردارند و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به حادثه تروریستی کرمان ادامه داد: دانش آموزان عزیز خوب می‌بینید که دشمنان حتی از مزار شهید سلیمانی نیز ترس دارند و با ترور و بمب‌گذاری تلاش می‌کنند تا ملت ما را نسبت به انقلاب بدبین کنند اما غافلند که این ملت همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز