خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

کشتن دیوانه وار مردم غزه موجب ذلت رژیم صهیونیستی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۱۹۸

استاندار لرستان گفت : کشتن دیوانه وار مردم غزه از جمله زنان و کودکان بی دفاع، موجب ذلت رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه - بیست و هفت آبان ماه - در تجمع ضد صهیونیستی مردم خرم آباد و محکومیت جنایات اسراییل در غزه اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در حال نسل کشی مردم مظلوم غزه است اما با این اقدام، مظلومیت و مقاومت ملت فلسطین و حماسه صبر آنها در تاریخ ماندگار شد.

وی تصریح کرد: صبر و مقاومت امروز مردم فلسطین در امتداد نهضت امام حسین (ع) است و همانگونه که حضرت زینب (س) فرمودند چیزی جز زیبایی در کربلا ندیدند ، امروز این مقاومت و روحیه شهادت طلبی مردم غزه عین زیبایی است و آزداگان دنیا نیز بر این امر واقف هستند.

استاندار لرستان بیان کرد: امام حسین(ع) در عین زببایی جان خود را فدای عدالت کرد و امروز نیز ملت فلسطین در ادامه راه نهضت عاشورا، جان خود را برای شان کشورشان نثار می کنند و در مقابل حملات دیوانه وار اسراییل ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: در مقابل ، مشتی درنده خوی ظالم با محاسبات دنیوی، مردم فلسطین را قتل عام می‌کنند اما بدون شک در آینده اسمی از آنها نخواهد بود و فلسطین با افتخار ماندنی است.

زیویار همچنین گفت: مردم لرستان همانطور که در ادوار مختلف، مدافعان نهضت مقاومت بوده اند امروز نیز از نهضت مقاومت و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت می کنند و خواستار توقف حملات وحشیانه به مردم بی دفاع از جمله کودکان هستند.

به گزارش ایلنا، مردم ولایی، انقلابی و غیور لرستان امروز همگام و همصدا با سراسر کشور برای محکومیت کودک‌کشی و نسل‌کشی رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی در غزه و حمایت از کودکان و زنان مظلوم و بی گناه غزه به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده فریادگر حق و حامی مردم مظلوم فلسطین و کودکان و زنان بی گناه غزه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز