خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد:

بهره‌برداری از ۲۷۲ طرح و پروژه عمرانی در بروجرد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۱

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: همزمان با ایام فرخنده و مبارک دهه مبارک فجر بهره‌برداری از ۲۷۲ طرح و پروژه عمرانی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان آغاز شد.

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: همزمان با ایام فرخنده و مبارک دهه مبارک فجر بهره برداری از ۲۷۲ طرح و پروژه عمرانی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، ˈمنوچهر فراقیˈ روز شنبه درجمع مسوولان ادارات بروجرد گفت: این طرح‌ها در بخشهای مختلف، کشاورزی، تولیدی، صنعتی، برق رسانی، گازرسانی و آبرسانی در سطح شهر و روستاهای تابعه شهرستان اجرا شده‌اند.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای تکمیل و تجهیز این تعداد پروژه را که از منابع ملی و استانی تهیه شده است را ۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی تاکید کرد: در این ایام حدود ۱۰۹برنامه مختلف فرهنگی در سطح مدارس، مساجد و ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته وی همچنین برنامه‌های ویژه‌ای از سوی کمیته روستایی ستاد دهه فجر درسطح روستاهای دو بخش مرکزی و اشترینان از امروز آغاز می‌شود.

وی ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های مردمی دهه فجر خواستارحضور پر رنگ همه مسوولان ادارات در این برنامه‌ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز