خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا استان خبر داد؛

آغاز جشنواره نخستین واژه "آب" برای ۵۰۰۰ دانش آموز ابتدایی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۴۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از برگزاری جشنواره نخستین واژه "آب" در سطح مدارس ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، یاسر اکبریان روز سه شنبه - شانزدهم آبان - در  جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه‌های انجام گرفته درنظر داریم با همکاری سازمان های مردم نهاد، آموزش و پرورش و مدیریت شعبه بانک مسکن این جشنواره فرهنگی را برای حدود ۵هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی اجرا کنیم.

وی در خصوص محتوای این جشنواره گفت: در این جشنواره علاوه بر کلاس‌های آموزشی و اجرای طنزهای آموزشی تلاش خواهیم کرد با همکاری و مشارکت سایر نهادها بویژه مدیریت شعب بانک مسکن که در اجرای این جشنواره در طی سال‌های اخیر همواره همکاری و تعامل مناسبی با این شرکت داشته و به شکلی مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن انجام داده است.این بسته‌های فرهنگی و آموزشی را توزیع کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: که در کنار این جشنواره یک مسابقه با موضوع ((جان آب در خطر است)) را نیز به شکل مجازی و حضوری در رشته های نقاشی و دابسمش ویژه کودکان و نوجوانان در سطح استان درنظر گرفته  که مراسم اختتامیه هردو برنامه در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد.

اکبریان خاطرنشان کرد: همچنین در طول سال تلاش خواهیم کرد که تعداد زیادی از دانش آموزان، نهادهای مردمی و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان را برنامه ریزی کنیم تا از تاسیسات شرکت به ویژه تصفیه خانه های آب و فاضلاب بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز