خبرگزاری کار ایران

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان:

لرستان تنها استانی‌ست که اقدام به مطالعه سکونتگاه‌های روستایی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۱

در کل کشور استان لرستان تنها استانی است که اقدام به مطالعه سکونتگاه های روستایی در بخش‌ها کرده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: در کل کشور استان لرستان تنها استانی است که اقدام به مطالعه سکونتگاههای روستایی در بخش‌ها کرده است.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، فرهاد خاکیپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سکونتگاه‌های روستایی بخشهای مرکزی شهرستانهای استان لرستان ساماندهی خواهند شد.

وی با بیان اینکه مطالعات هشت بخش مرکزی در شهرستان‌های لرستان انجام شده است عنوان کرد: در کل کشور استان لرستان تنها استانی است که اقدام به مطالعه سکونتگاههای روستایی در بخش‌ها کرده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با بیان اینکه مطالعات ساماندهی سکونتگاههای روستایی چهار بخش در شهرستانهای استان امروز در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استانداری لرستان مورد بررسی قرار گرفت افزود: این چهار بخش در شهرستانهای الیگودرز، دورود، دلفان و چگنی قرار دارند.

خاکیپور تصریح کرد: از این مطالعات ارائه شده به جلسه طرح ساماندهی سکونتگاههای روستایی دو شهر دلفان و چگنی به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سکونتگاههای روستایی همه بخشهای مرکزی شهرستانهای لرستان ساماندهی خواهند شد عنوان کرد: این اقدام در راستای بند پنج مصوبه هیئت وزیران که در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال ۷۸ به تصویب رسیده صورت خواهد گرفت.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از لرستان با اشاره به اهداف اجرای این طرح در استان بیان داشت: توسعه روستا‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، صنعتی و استقرار نظام بهینه ارائه خدمات به روستائیان از جمله اهداف آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز