خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

فعال شدن تعاونی خوشه پلاستیک در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۷۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از فعال شدن تعاونی خوشه «پلاستیک» به‌عنوان ششمین خوشه توسعه‌یافته این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزاد محمدی در حاشیه جلسه تشکیل نرم تعاونی تأمین نیاز پلیمر لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وجود ۱۲۰ واحد صنعتی در زمینه محصولات پلاستیکی و پلیمری در استان ضرورت تشکیل خوشه پلاستیکی در استان را ایجاد می‌کرد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۸ خوشه در استان افزود: خوشه پلاستیک ششمین خوشه توسعه‌یافته در استان است، در راستای توسعه هر خوشه برنامه‌هایی مدنظر داریم که در حال اجرایی‌شدن هستند که حدود چهار محور اصلی دارد، بحث اعتمادسازی و حساس‌سازی بین ذی‌نفعان خوشه، ارتقای فناوری، توسعه بازار و برندینگ و شبکه‌سازی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: امروز کمیته استانی خوشه پلاستیک استان با حضور معاون اقتصادی استانداری لرستان تشکیل شد، تصمیمات خوبی اتخاذ شد البته از کارهای خوبی که در مدت گذشته در این باره صورت‌گرفته است ایجاد تعاونی تأمین نیاز خوشه پلاستیک بود که به‌واسطه این تعاونی واحدهای صنعتی که در زمینه تولید پلاستیک هستند می‌توانند به خرید جمعی و گروهی بپردازند و از اعتبارات اسنادی استفاده کند و جمعی این موارد می‌تواند به پایین‌بودن قیمت تمام شده می‌انجامد.

محمدی بیان کرد: تعاونی خوشه پلاستیک در حال حاضر ۲۰ عضو فعال دارد، ۷۰ واحد کد بورسی دارند و در ادامه برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم با اجرای یک همایش ملی همه ذی‌نفعان را تشویق و ترغیب کنیم تا در این تعاونی عضو شوند.

وی تأکید کرد: از تصمیمات جلسه امروز این بود که اولویت تأمین اعتبارات تبصره ۱۸ برای اعضای تعاونی خوشه پلاستیک باشد و مصوب شد قوانینی که در زمینه تولید خوشه پلاستیک مشکلاتی ایجاد کرده است احصاء و در مورد آن موارد بازنگری صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز