خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

۳۳۰ هزار مشترک آب در لرستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۴۱

در حال حاضر این شرکت ۳۳۰ هزار مشترک آب و ۱۷۶ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش دارد و خدمات آبرسانی را به مردم به نحو مطلوب ارائه می‎دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: در حال حاضر این شرکت ۳۳۰ هزار مشترک آب و ۱۷۶ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش دارد و خدمات آبرسانی را به مردم به نحو مطلوب ارائه می‌‎دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آّباد، مهدی اکبریان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام دهه مبارک فجر در آستانه سی ‎و چهارمین سال پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران، امسال ۱۱ طرح آبرسانی و زیربنایی آبفا استان به بهره‎برداری می‌‎رسد.
وی اضافه کرد: با بهره‎برداری از این طرح‎‌ها ۱۵ هزار نفر به مشترکین آبفا اضافه می‌‎شود که به نوعی تحت پوشش شبکه‎های آبرسانی این شرکت قرار می‌‎گیرند.
اکبریان ادامه داد: در راستای کمک به تأمین مسکن اقشار کم درآمد جامعه، طرح‎های آبرسانی به واحدهای مسکن مهر در شهرهای استان با هزینه‎ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در خرم‎آباد، ۶ میلیارد ریال در بروجرد، ۱۴ میلیارد ریال الیگودرز، ۱۲ میلیارد ریال در الش‌تر و ۵ میلیارد ریال در نورآباد به بهره‎برداری رسیده‎اند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تصریح کرد: همچنین تکمیل تأسیسات زیرساختی مسکن مهر خرم‎آباد در بخش فاضلاب با صرف هزینه‎ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آماده بهره‎برداری است.
اکبریان یادآور شد: در حال حاضر این شرکت ۳۳۰ هزار مشترک آب و ۱۷۶ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش دارد و خدمات آبرسانی را به مردم به نحو مطلوب ارائه می‌‎دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز