خبرگزاری کار ایران

۶۰۰ میلیون تومان برای افتتاح بخش پژوهشگران دو کتابخانه بروجرد هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۰۵

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: ۶۰۰ میلیون تومانی برای افتتاح بخش پژوهشگران دو کتابخانه این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد سوداگر روز یکشنبه - شانزده مهرماه - در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بروجرد اظهار کرد: بخش پژوهشگران کتابخانه شهید باهنر و دکتر آیتی هر کدام ظرفیت پذیرش ۳۰ نفر از کسانی که مایل به مطالعه در محیطی آرام دارند را فراهم کرده است.

وی افزورد: برای این بخش بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و باید بخش بروجردشناسی نیز در کتابخانه‌های عمومی شهرستان راه‌اندازی شود.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی بروجرد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ نمایشگاه کتاب در مناسبت‌های ملی و مذهبی و هفت ویژه برنامه فرهنگی با اعتبار ۱۶ میلیون تومان در سطح شهرستان برگزار شده است.

حمید آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز در این جلسه، اظهار کرد: بروجرد ظرفیت‌های بالایی در زمینه تألیف کتاب دارد و سالانه تعداد زیادی کتاب در حوزه‌های مختلف از نویسندگان این شهرستان در مرکز شناسایی مفاخر و اسناد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی مناسب جشنواره انتخاب کتاب سال در بروجرد را تا پایان امسال برگزار کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: کتاب سال باید در زمینه علمی، فرهنگی، دفاع مقدس و بروجرد شناسی شناسایی و انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز