خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

ناترازی انرژی یکی از مسائل جدی استان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۳۸۴

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ناترازی انرژی یکی از مسائل جدی استان است که باید فکری در مورد آن اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: گمرک منطقه ویژه اقتصادی ازنا تنها اختصاص به این منطقه ویژه اقتصادی دارد و انتظار می‌رود که با تغییر رویه، سایر شهرستان‌های صنعتی استان همچون الیگودرز، ازنا و بروجرد نیز از امکانات این گمرک استفاده کنند.

وی افزود: برخی از واحدها همچون کشت و صنعت، نساجی بروجرد و لاستیک سازی خرم آباد امکان تامین اعتبار آنها در استان وجود ندارد که امیدواریم با مساعدت وزیر در خصوص این طرح ها به نتیجه مطلوب برسیم.

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به لزوم اعطای مجوز کالاهای اختصاصی به گمرک استان، تصریح کرد: این مهم نیز جزو مطالبات فعالان اقتصادی لرستان است که توسط واحدهای تخصصی مطرح شده و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیمی با اشاره به چارت تشکیلاتی منطقه ویژه اقتصادی ازنا یادآور شد: ناترازی انرژی یکی از مسائل جدی استان است که باید فکری در مورد آن اندیشیده شود، امهال کردن واحدهای مرغداری نیز از دیگر نیازهایی است که باید مد نظر قرار گیرد، چراکه مرغداران در شرایط سختی به کمک دولت آمدند.

وی با اشاره به مقوله منابع و مصارف بانک ها اضافه کرد: انتظار می رود از استان های برخوردار گرفته و به استان هایی همچون لرستان کمک شود.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به عدم اجرای ماده ۲۰ رفع موانع تولید، تاکید کرد: ماده ۲۰ یکی از قانون هایی است که قانون گذار تعیین کرده و انتظار می رود واحدهایی که در مهلت مقرر مدارک خود را تحویل داده اند، رسیدگی های لازم صورت گیرد.

 ابراهیمی با اشاره به لزوم تسریع در ابلاغ منابع استان از محل های تبصره های تکلیفی، گفت: از تبصره های سال ۱۴۰۱ هنوز موردی ابلاغ نشده و به رغم اینکه همه کارهای آن ها در استان صورت گرفته اما به اتفاقی منجر نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز