خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری اطلاعات لرستان خبر داد؛

افتتاح ۱۸۵ کیلومتر فیبر نوری در آزادراه «خرم زال»

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۳۲

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری مسیر آزادراه «خرم زال» به گردنه «دهلیچ» و پلدختر به طول ۱۸۵ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی صارمی در جلسه بررسی مشکلات زیر بنایی و عمرانی از جمله حوزه ارتباطی روستاهای دهستان «میانکوه شرقی» که در مسجد جامع روستای «چشمک» با حضور نماینده شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گزارشی از وضعیت ارتباطی و مخابراتی این روستاها و اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام را ارائه کرد و اظهار داشت:  پروژه فیبر نوری مسیر آزاده راه «خرم زال» به گردنه «دهلیچ» و پلدختر به طول ۱۸۵ کیلومتر که تعداد ۲۸ سایت و دو مرکز مخابراتی از جمله سایت روستای «چمشک» نیز به این شبکه متصل شده است و از ارتباطی پر سرعت و پایدار بهره‌مند شده‌اند که یکی از پروژه بسیار مهم و زیر ساختی این منطقه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان افزود: این پروژه از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات به‌وسیله شرکت مخابرات اجرا شده است که برابر برنامه در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: اجرای این پروژه علاوه به ایجاد یک بستر پرسرعت و باکیفیت برای ساکنین روستاهای مسیر و همچنین مسیر آزاده راه «خرم زال» به سمت استان خوزستان که از مسیرهای بسیار پر تردد و کوهستانی شمال به جنوب کشور است، می‌تواند در عمران و توسعه کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال نقش بسیار مهمی ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز