خبرگزاری کار ایران

نخستین همایش گردشگری سلامت و توسعه لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۲

مشاور استاندار لرستان بر ضرورت معرفی جاذبه های استان در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد.

مشاور استاندار لرستان بر ضرورت معرفی جاذبه‌های استان در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رضا سپهروند با اشاره به برگزاری نخستین همایش «گردشگری سلامت و توسعه لرستان» اظهار داشت: این همایش با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان و بیمارستان فوق تخصصی شفا برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این همایش را روز چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد و بیان داشت: این همایش نخستین گردهمایی در حوزه گردشگری سلامت در استان محسوب می‌شود.

سپهروند عنوان کرد: نخستین همایش «گردشگری سلامت و توسعه لرستان» به منظور معرفی جاذبه‌ها و ظرفیتهای استان در این حوزه برگزار می‌شود تا گردشگرانی که مقصد سفر خود را استان لرستان قرار می‌دهند از این ظرفیت‌ها نیز بازدید داشته باشند.

مشاور استاندار لرستان با بیان اینکه نگاه «درمانی» به جاذبه‌ها و ظرفیتهای حوزه گردشگری لرستان زمینه ساز توسعه گردشگری سلامت در این استان خواهد بود، بیان داشت: به طور مثال چشمه آب گرم شهرستان دلفان به عنوان یک جاذبه در زمینه گردشگری سلامت مغفول مانده است.

سپهروند با بیان اینکه این چشمه آب گرم از چشمه‌های آب گرم محلات و سرعین چیزی کم ندارد، بیان داشت: ولی متاسفانه تاکنون اقدامات مطلوبی در راستای معرفی اینجاذبه گردشگری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه پتاسیلهای لرستان در حوزه گردشگری سلامت به خوبی معرفی نشده است، یادآور شد: وجود آبشارهای زیبا، جنگل‌ها و دشت‌های سرسبز و دیگر جاذبه‌های موجود در استان می‌تواند موجب رونق گردشگری سلامت و طبیعت درمانی در این استان شود.

سپهروند برگزاری همایشهای مختلف را یکی از راهکار‌ها برای معرفی جاذبه‌های استان در این بخش ذکر کرد و بیان داشت: در این راستا نخستین همایش «گردشگری سلامت و توسعه لرستان» با حضور یکی از ایران گردان برجسته کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار لرستان در زمینه معرفی قابلیتهای استان در بخشهای مختلف به منظور رونق گردشگری و جذب سرمایه گذار ابراز امیدواری کرد که نخستین همایش «گردشگری سلامت و توسعه لرستان» قدمی در راستای معرفی ظرفیتهای مغفول در این بخش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز