خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر تاکید کرد؛

مبارزه با مواد مخدر با فعالیت‌های عملیاتی با رویکرد فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۰۵۲

فرماندار پلدختر گفت: در مبارزه با مواد مخدر به سمت فعالیت‌های عملیاتی‌تر با رویکرد فرهنگی برویم.

به گزارش ایلنا، حمید خادم  در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر پلدختر اظهار کرد: خدمات انجام گرفته در زمینه مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است اما باید بپذیریم برنامه‌های‌مان به گونه‌ای نبوده که منجر به کاهش محسوس اعتیاد و آسیب ها در این زمینه شود.

وی افزود: توسعه ورزش همگانی و حمایت از ورزش قهرمانی یکی از مهم‌ترین ابزارها در زمینه کار فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر است و باید این اقدامات جاذبه داشته و این ایجاد جذابیت نیازمند زیرساخت‌ها است.

فرماندار پلدختر با تاکید بر اهمیت نقش دانشگاه‌ها در حوزه فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر گفت: دانشگاه‌ها سهم بسزایی در کنار سایر دستگاه‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته و باید موسسات و مراکز  دانشگاهی در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

خادم گفت: هر دستگاه باید بر اساس تکالیف و وظایف خود حرکت کند زیرا ما به دنبال نتیجه بخش بودن برنامه‌ها و اقدامات هستیم و باید این برنامه ها منتج به نتیجه و اثر بخش باشند .

فرماندار پلدختر تصریح کرد: سند ساختمان فرسوده بهزیستی این شهرستان صادر شده و در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته که امیدواریم پس از پیگیری‌های بهزیستی استان، مکان فرسوده تعیین تکلیف شود.

وی گفت: برخی معارضت‌ها اجازه ساماندهی خیابان ساحلی غربی را نداده و در این زمینه پیگیری‌ها را به سرانجام خواهیم رساند تا اماکن فرسوده به جای مانده از سیل ساماندهی و مابقی معارضین نیز تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز