خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خبر داد:

کشف ۱۵ کیلوگرم هروئین در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۶۳

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۱۵ کیلو گرم مرفین و دستگیری سه سوداگر مرگ در شهرستان های الیگودرز وکوهدشت خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۱۵ کیلو گرم مرفین و دستگیری سه سوداگر مرگ در شهرستان های الیگودرز وکوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، سردار " محمد قنبری " گفت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان الیگودرز در پی دریافت گزارشی مبنی بر حمل مواد مخدر مرفین توسط یک دستگاه اتوبوس در محور خمین - الیگودرز بررسی موضوع رادر دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: اکیپی از ماموران مبارزه با قرار گرفتن در مسیر جاده و پس از انجام چندین ساعت کار اطلاعاتی و مراقبتی در نهایت در محور خمین - الیگودرز، یک دستگاه خودروی اتوبوس را با مشخصات مورد نظر مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

" سردار قنبری " با اشاره به اینکه راننده این خودرو بدون اعتنا به هشدار ماموران اقدام به فرار کرد، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو و کشف ۱۳ کیلو و ۴۵۰ گرم مرفین شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: در این رابطه دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان لرستان در راستای شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی یک باند حمل و توزیع مواد مخدر را در شهرستان کوهدشت شناسایی کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیسی مشخص شد اعضای این باند پس از بارگیری محموله مواد مخدر قصد انتقال آن را دارند.

" سردار قنبری " بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، محل تردد این باند را شناسایی کردند و در عملیاتی ضربتی موفق شدند یک نفر از اعضای این باند قاچاق مواد مخدر را در محل قرار دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این فرد، مقدار ۲ کیلو گرم هروئین، کشف گردید.
این مقام مسئول ضمن هشدار نسبت به افزایش اعتیاد در میان نسل جوان و پایین آمدن سن اعتیاد، بر عزم جدی پلیس در مقابله با هر گونه تولید و عرضه موادمخدر تاکید و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز