خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه لرستان خبرداد؛

جشن 3 کیلومتری عید غدیر در خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۳۷

دبیر جشن عید غدیر لرستان از برگزاری میهمانی و جشن بزرگ 3 کیلومتری در خرم آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسلم رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به تشکیل ستاد مردمی جشن عید غدیر در اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا جلساتی تشکیل و بصورت ماهانه برای بررسی نقاط مختلف استان برگزار شد. 

وی با بیان اینکه 300 نفر برای خدمت در این غرفه‌ها در سامانه پیامکی اعلام حضور کردند، عنوان کرد: اطعام، پذیرایی ساده، کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، خانواده و ترویج فرزند آوری، بانوان همچنین برنامه‌های هنری و فرهنگی برای این غرفه ها زر قالب 10 خدمت تعریف شده است. 

دبیر جشن عید غدیر لرستان با بیان اینکه جشن بزرگ عید غدیر از ساعت 16 تا 23 در بلوار شورای خرم آباد به طول سه کیلومتر برگزار می شود، افزود: پارکینگ جهاد کشاورزی، مصلی الغدیر، مجموعه پادگان 07 و خیابان 30 متری امیرکبیر ظرفیت مناسبی برای خودروی مهمانان است. 

وی با بیاپ اینکه جشن بزرگ عید غدیر امسال با مشارکت گروه‌های مردمی، هیئت های مذهبی و مواکب در شهرهای مختلف استان لرستان برگزار می شود. 

رضایی بیان کرد: در حاشیه این مراسمات نیز جایگاه های ویژه مربوط به مسایل جهاد تبیین، پاسخ به شبهات دینی و دیگر برنامه‌های فرهنگی لحاظ شده است. 

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 320 برنامه در این غرفه ها برگزار شود و بیش  از 315 هزار وعده غذا همزمان با روز عید غدیر خم در لرستان توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز