خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

توقیف محموله ۲۳ تنی شیرخشک قاچاق در الیگودرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۳۹

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف محموله ۲۳ تنی شیرخشک قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی الهی روز دوشنبه - دوازده تیرماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی خمه در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۳ تن شیرخشک قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان کالا و سودجویان اقتصادی را طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

وی همچنین گفت: ماموران انتظامی در راستای وظایف ذاتی خود و برخورد با مخلان اقتصادی، یک انبار دپوی قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی جهت توقیف کالای قاچاق اقدام کردند که تعدادی با سنگ پرانی و فردی با سلاح شکاری اقدام به تعدی به حافظان امنیت کردند و ۲ نفر از کارکنان به صورت سطحی مجروح شدند.

سردار الهی با بیان اینکه ماموران انتظامی ۲ نفر از عاملان اصلی را زمین گیر و دستگیر کردند افزود: یک قبضه سلاح شکاری بکار رفته کشف و سه دستگاه خودرو توقیف، همچنین از انبار دپوی قاچاق تعداد ۲۳ هزار ثوب پوشاک و لباس قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز