خبرگزاری کار ایران

با کمک خیران صورت گرفت؛

۲۷۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های لرستان آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۱۴

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: با کمک‌های خیران در سال گذشته ۲۷۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری روز سه شنبه - شش تیر ماه - در دیدار با اعضای هیات امنا و کارکنان ستاد دیه لرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط این ستاد اظهار کرد: لازم است هر چه سریعتر نسبت به تشکیل پرونده این افراد و پیگیری‌های لازم جهت طرح در جلسات هیات امنا اقدام تا زمینه آزادی آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه کار در ستاد دیه یک اقدام جهادی و موجب کاهش آلام مردم است ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته و جذب کمک‌های خیران در سال گذشته ۲۷۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی ۱۲۳ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند که ۲۵۴ نفر از آن‌ها مرد و ۱۶ نفر زن بودند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان افزود: در سه ماهه ابتدای امسال ۸۹ مرد و ۲ زن جرائم غیر عمد با بدهی ۱۵۳ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که سه میلیارد تومان کمک بلاعوض و حدود سه میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بلند مدت به آنها اعطا و مابقی بدهی این افراد با صدور اعسار و یا گذشت و مصالحه اخذ شده از شکات تامین شده است.

شهواری عنوان کرد: به مناسبت هفته قوه قضاییه و با همت خیران و پیگیری‌های صورت گرفته نیز زمینه آزادی ۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شامل ۳۹ مرد و یک زن با بدهی نزدیک به ۶۸ میلیارد تومان فراهم شده است.

وی یاد آور شد: ۲۶۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۴۹ مرد و ۱۳ زن در زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز