خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان اعلام کرد:

پرداختن به شخصیت امام خمینی(ره) مصداق اصیل حرکت انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۸۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: پرداختن به شخصیت امام خمینی(ره) مصداق اصیل حرکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، مجید منعمی در سومین جلسه ستاد  گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن جلسات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان‌های استان‌ ویژه‌برنامه‌هایی برای بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) باید در نظر گرفته شود.

وی گفت: در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در سی و چهارمین سالگرد ایشان با همت فرمانداران و فرماندهی نواحی سپاه شهرستان‌ها برنامه‌های مختلف برای برگزاری در سطح استان نیز در نظر گرفته شده است.

منعمی با اشاره به جمله‌ای از شهید آوینی که «عَلَم خمینی بر زمین نمی‌ماند، مگر ما مُرده‌ایم» افزود: دفاع و جنگ تمام نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: به‌صورت خاص، پاسداران در مجموعه مقدس سپاه پاسداران مشغول خدمت هستند و به صورت عام همه دغدغه‌مندان نسبت به انقلاب، اسلام و ارزش‌های اسلامی پاسدار هستند.

وی ادامه داد: کسانی که این دغدغه را دارند اجازه نخواهند داد عَلَم امام بر زمین بیفتد و هرکس بیشتر وقت بگذارد و شانه زیر بار مسئولیت دهد در این مسیر اجر و قرب بیشتری دارد.

منعمی پرداختن به شخصیت  بنیانگذار انقلاب را مصداق اصیل و اساسی حرکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی(ره) به عنوان تمثال انقلاب مطرح می‌شوند، همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» و این نشان می‌دهد باید به صورت ویژه به شخصیت امام (ره) بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در زمینه همکاری با ستاد گرامی‌داشت ارتحال امام(ره) براساس مأموریت ذاتی خود با تمام قوا خدمات قابل قبول را باید ارائه دهند، افزود: این مراسم باید در حد اعلاء برگزار شود.

وی با تشکر از دستگاه‌هایی که فعالانه پای کار آمده‌اند، تأکید کرد: در شهرداری‌ مرکز استان و سایر شهرهای استان تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری به‌گونه‌ای انجام شود که  بزرگداشت ارتحال امام(ره) به عنوان محور اصلی و اساسی انقلاب نمود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز