خبرگزاری کار ایران

8 هزار زوج لرستانی در صف دریافت وام ازدواج قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۲۴

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: بیش از 8 هزار زوج در این استان در صف انتظار دریافت وام ازدواج قرار دارند .

به گزارش ایلنا ،  سید آرش قیاسیان در جمع خبرنگاران در رابطه با پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان در لرستان، اظهار کرد: در این رابطه بانک‌ها خدمات‌رسانی خوبی داشته و در حال حاضر رتبه یازدهم کشور را داریم.

وی با اشاره به این‌که بیشتر از 8 هزار  نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج داریم، افزود: اعتبارات این بخش مصوب شده و در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد که امیدواریم تخصیص خوبی داشته باشد.

قیاسیان تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌ها در رنگ‌بندی طلاق اوضاع خوبی نداریم که در این راستا با تفاهم‌نامه‌ای که با دادگستری، مراکز مشاوره و دیگر ارگان‌ها بسته شده دنبال کمک به خانواده‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی جوانان تاکید کرد: در قالب این ستاد مباحثی مانند اعتیاد، ازدواج، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و ... بیان و مصوباتی داشته که با کمک فرمانداران و مسئولان استانی و شهرستانی اجرا می‌شوند.

وی گفت: بودجه جوانان در سال گذشته حدود یک میلیارد تومان بوده و از ابتدای سال جدید دو میلیارد تومان بودجه به ما تخصیص دادند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به تشکیل اتاق فکر با حضور اصحاب رسانهاشاره کرد و عنوان کرد: مطالعات و مراجعات مردم به این قشر بیشتر از ماست بنابراین لازم است این مسائل به گوش ما برسد.
وی با اشاره به اینکه در تمام مسائل باید نیمه پر لیوان را دید، گفت: جوانان ما در مضیقه قرار دارند اما حداقل با اعطای به موقع وام ازدواج می‌توانیم کمک کوچکی به آن‌ها داشته باشیم که هرچه زودتر زندگی خود را آغاز کنند.
قیاسیان با اشاره به اینکه سال گذشته مجمع جوانان مشکلاتی داشتند، تاکید کرد: مجمع به صورت شبکه‌ای اداره می‌شود و دیگر مجمعی برگزار نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز