خبرگزاری کار ایران

در مراسمی معاون جدید دانشجویی واحد خرم آباد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۳

در مراسمی و با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد علی دلفان به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد معرفی گردید.

ایلنا: در مراسمی و با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد " علی دلفان " به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این واحد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، در این مراسم " جمالزاده " رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد طی سخنانی با اشاره به این که تغییرات مدیریتی در هر مجموعه یک امر نسبی است و تغییری مطلوب است که حرکتی رو به جلو را در مجموعه ایجاد کند گفت: تغییر در مدیریت ها باعثاستفاده از نیروی فکری و مدیریتی جدید است.

وی افزود: بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی ما هر مسئولیت، فرصتی مغتنم در راه خدمت بهتر و بیشتر به مردم است که بایستی در این راه اخلاق اسلامی و وجدان کاری را سرلوحه برنامه کاری خود قرار دهیم.

رئیس واحد خرم آباد با اشاره به تشکیل هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان و انتخاب واحد خرم آباد به عنوان واحد مادر گفت: از این پس مسئولیت ها بسیار سنگین تر و حساس تر از قبل است و برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاشی مضاعف لازم است.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مجدانه دکتر " بهروز دوستی " در دوران تصدی معاونت دانشجویی واحد خرم آباد، دکتر " علی دلفان " به عنوان معاون جدید دانشجویی معرفی گردید.

همچنین " بهروز دوستی " به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیر خانه هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز