خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

مسابقات بین‌المللی سوارکاری با حضور کشورهای منطقه در خرم‌آباد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۱۶۷

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت : مسابقات بین‌المللی در آینده با مساعدت و حمایت‌های فدراسیون سوارکاری و حضور کشورهای منطقه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا ، سید آرش قیاسیان در حاشیه مسابقات سوارکاری استقامت کشور در خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان از گذشته تاکنون خاستگاه اسب بوده و سوارکاران و چابک سواران بنام ما قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان را در میادین مختلف به نمایش گذاشتند ، اظهار داشت :با توجه به بستر مناسب استان و همکاری پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان و سبقه درخشان استان در این رشته و همکاری فدراسیون توانستیم میزبانی این مسابقات را اخذ کنیم.

وی افزود: این مسابقات در دو رده آقایان و بانوان در سطح کیفی عالی و یادواره کنگره سرداران شهید استان در خرم‌آباد با استقبال خوب ورزشکاران برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ظرفیت سوارکاری در لرستان بسیار بالاست و به همین علت در صدد برگزاری مسابقات بین‌المللی استقامت در خرم‌آباد برآمدیم که امیدواریم دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات محک و آزمونی برای مسابقات بین‌المللی است چرا که کشورهای منطقه در ماده استقامت صاحب سبک و جایگاه هستند و باید به نحو احسن با کیفیت عالی میزبانی را انجام دهیم.

قیاسیان گفت: مسابقات بین‌المللی در آینده با مساعدت و حمایت‌های فدراسیون سوارکاری و حضور کشورهای منطقه در خرم‌آباد برگزار می‌شود و در کنار این مسابقات جاذبه‌های گردشگری و تفریحی استان نیز برای سوارکاران خارجی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه گفت: باتوجه به اینکه پیست کورس خرم‌آباد استاندارد نیست در حال رایزنی با سرمایه‌گذاران هستیم تا بتوانیم زیرساخت‌های مناسب و موردنیاز را در حوزه سوارکاری در حوزه گردشگری، قهرمانی و آموزش ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۷۰ هکتار زمین مورد نیاز است که با توجه به بازدیدی از کارخانه پارسیلون داشتیم اراضی بسیار مستعدی جهت ایجاد زیرساخت‌های سوارکاری در آن وجود دارد.

این مسئول گفت: در آینده برنامه داریم با سرمایه‌گذار این واحد و سایر سرمایه‌گذاران جهت ساخت مجموعه سوارکاری و پیست مسابقاتی رایزنی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز