خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان

تکدی‌گری یک پدیده اجتماعی زشت است که باید ساماندهی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۷۱

تکدی‌گری یک پدیده شوم اجتماعی است، و این مشکل، اثرات نامطلوبی در جامعه بر جای می‌گذارد و تبعات منفی را بر لایحه‌های مختلف اجتماعی دارد که باید در این زمینه چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان: تکدی‌گری یک پدیده شوم اجتماعی است، و این مشکل، اثرات نامطلوبی در جامعه بر جای می‌گذارد و تبعات منفی را بر لایحه‌های مختلف اجتماعی دارد که باید در این زمینه چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈسیدسعید شاهرخیˈ روز دوشنبه در ستاد ساماندهی متکدیان استان، افزود: این ستاد باید با قدرت و ظرفیت تمام در سطح استان به ویژه شهرستان‌های خرم آباد و بروجرد تشکیل و فعال شود تا مشکلات مرتبط با این معضل اجتماعی، فرهنگی در سطح جامعه ریشه کن شود.

وی با اشاره به اینکه تکدی‌گری یک پدیده شوم اجتماعی است، اظهار داشت: این مشکل، اثرات نامطلوبی در جامعه بر جای می‌گذارد و تبعات منفی را بر لایحه‌های مختلف اجتماعی دارد که باید در این زمینه چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

وی کارهای اجرایی انجام شده در این زمینه را کامل و موثر ندانست و تصریح کرد: نباید مدیران اجرایی تصور کنند که نمی‌توان در این زمینه کاری انجام داد.

شاهرخی با بیان اینکه باید راهکارهای علمی و عملی برای مقابله با پدیده تکدی در استان انجام شود، افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی و فرهنگی و مسایل ناشی از برخی بزه‌های اجتماعی، پدیده تکدی‌گری در همه جا رواج یافته است.

وی با اشاره به اینکه با تامین معیشت مردم بزه و تکدی‌گری کمتر می‌شود، اظهار داشت: تکدی‌گری یک صحنه زشت اجتماعی است که باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و به حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه برخورد قهری دستگاه قضایی با ابن معضل باید در مرحله آخر صورت گیرد، گفت: دراین زمینه همکاری رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما برای فرهنگ سازی بسیار ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه تنها یک مرکز نگهداری متکدیان در سطح استان وجود دارد، گفت: باید مرکز جمع آوری متکدیان داین زمینه فعال شده و با راه اندازی مراکز نگهداری در سطح استان از جمله شهر بروجرد، بخشی از مشکلات را برطرف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز