خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان

مجتمع ذوب آهن در فولاد صدر خرم آباد، یک هزار فرصت شغلی فراهم می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۹

استاندار لرستان گفت: با اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد صدر خرم آباد و ایجاد مجموعه ذوب آهن دراین مجتمع صنعتی، زمینه اشتغال یک هزار نفر به صورت مستقیم در استان فراهم خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: با اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد صدر خرم آباد و ایجاد مجموعه ذوب آهن دراین مجتمع صنعتی، زمینه اشتغال بکار یک هزار نفر به صورت مستقیم در استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " به تقل ازروابط عمومی استانداری لرستان، " هوشنگ بازوند " در بازدید از مجتمع فولاد خرم آباد، افزود: این مجتمع درحال حاضر سالانه ۲۰۰ هزار تن تولید دارد که با اجرای طرح توسعه آن، این میزان به ۲۵۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص مسایل و مشکلات این مجتمع گفت: مقرر شد که مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی مدیران این شرکت با پیگیری و رایزنی های کارشناسی و همدفمند از طریق دستگاهها و مبادی ذیربط در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.

" بازوند " افزود: کمبود نقدینگی و مشکلات مالی، بحثمشکلات موجود با منابع طبیعی، لزوم احداثتقاطع غیرهمسطح برای تردد خودروهای سنگین مجتمع از جمله مهم ترین دغدغه های کاری این مجتمع است.

وی تاکید کرد: برهمین اساس، قرار شد این مشکلات از طریق رایزنی با بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، صندوق بازنشستگی فولاد کشور و بانک انصار مورد بررسی قرار گرفته و رفع شوند.

استاندار لرستان گفت: بحثاحداثتقاطع غیرهمسطح موردنیاز نیز با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز