خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان :

سامانه‌ ثبت تجارب مدیریتی در استان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۰۰

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: مقدمات ثبت تجارب و ایده‌های مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی استان در سامانه ثبت تجارب مدیریتی فراهم شده است.

به گزارش ایلنا ، حمید کشکولی در جلسه اولین کمیته اجرایی مدیریت دانش استان با بیان اینکه  در این راستا سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی و آماده بهره برداری متقاضیان خواهد شد ، اظهار داشت :مدیران و کارشناسان شاغل در واحدهای مختلف استانداری می توانند تجارب و ایده های سازنده  خود را در این سامانه بارگذاری کنند .

وی افزود : انتخاب و تایید ایده ها و تجارب کاربردی توسط خبرگان منتخب مرتبط با موضوع مطلب ارائه شده انجام می شود.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: ثبت این تجارب و ایده ها می تواند یک مسیر راهبردی مناسب برای مدیران و کارشناسان فعلی و آینده دستگاه باشد چراکه طراحی ساختار مناسب در راستای دانش مند بودن برنامه های مدیریتی و عملیاتی دستگاه ها یکی از عناصر کلیدی توسعه است.

کشکولی گفت: مدیریت دانش با بهره گیری از دارایی های دانشی نقش مهمی در پیشرفت و تعالی دستگاه های اجرایی ایفا می کند و با افزایش بهره وری و اثربخشی فرآیندها بهبود خدمات دستگاهی را رقم می زند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان اضافه کرد: در وزارت کشور با توجه به گستردگی جغرافیایی، تعدد حوزه های وظیفه و تاثیر مستقیم عملکرد این وزارتخانه در سطح معیشت، رفاه و امنیت جامعه شناسایی منابع دانشی در کنار استخراج مسائل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز