خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان مطرح شد:

اقدامات آموزش و پرورش و صدا و سیمای لرستان باید منجر به ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۳

آموزش و پرورش لرستان و رسانه ملی در بحثمسائل آموزشی و پرورشی دغدغه های مشترکی دارند وآموزش و پرورش معتقد به خرد جمعی است

ایلنا: آموزش و پرورش لرستان و رسانه ملی در بحثمسائل آموزشی و پرورشی دغدغه های مشترکی دارند وآموزش و پرورش معتقد به خرد جمعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار با سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: آموزش و پرورش اگر بخواهداعتماد دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها را جلب کند ناگزیر است که رسانه ای بیاندیشد. دکتر گودرز کریمی فر با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش در تعامل با دستگاهها و نهادهای فرهنگی گفت: ما معتقد به تعامل با دستگاهها و نهادهای فرهنگی به خصوص رسانه تاثیر گزار و موثر صدا و سیما هستیم.

وی اضافه کرد: با اعتقاد به استفاده از خرد جمعی و رویکرد تعامل با اصحاب رسانه و مطبوعات، اولین نشست رسمی در آموزش و پرورش با اصحاب رسانه و مطبوعات استان برگزار شد و بستر لازم برای ارائه دیدگاه و نقطه نظرآنها مهیا گردید

مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه گفت: در راستای استفاده از فکر ها و ایده های نو، و به کارگیری اندیشه نخبگان و چهره های دانشگاهی اتاق فکر و ایده پردازی در آموزش و پرورش لرستان راه اندازی می شود.

وی با اشاره به سیاست های آموزش و پرورش در قسمت های مختلف آموزشی، پرورشی و رفاهی گفت: باید فرصت های عادلانه برای دسترسی به آموزش برای همگان ایجاد شود که در این خصوص سهم و نقش صدا و سیما بر کسی پوشیده نیست. دکتر کریمی فر توسعه متوازن رشته های تحصیلی در استان، توسعه فن آوری اطلاعات و تولید محتوای الکترونیک آموزشی، پرورشی، ارتقاء هوشمند سازی مدارس، استفاده از تکنولوژی های نوین، تربیت و بهسازی و اعتلای منابع انسانی و توجه به رفاه و معیشت فرهنگیان را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: اگر آموزش و پرورش بخواهد دامنه خدمات و اقدامات خود را به دور ترین نقاط و بستر خانواده های لرستانی توسعه دهد این کار بدون مساعدت و همکاری رسانه استانی امکان پذیر نیست.

سرپرست صدا و سیمای لرستان هم در ادامه این دیدار با تقدیر از نگاه ژرف نگر و دقیق آموزش و پرورش گفت: دغدغه ما در بحثمسائل آموزشی و فرهنگی دغدغه مشترکی است. محمد بازوند با استقبال از تعامل با آموزش و پرورش گفت: خدمات و اقدامات دو دستگاه آموزش و پرورش و صدا و سیما باید منجر به ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی شود.

وی تاکید کرد ما آمادگی داریم از فکر و ایده متخصصان تعلیم و تربیت و کارشناسان آموزشی برای آگاهی بخشی به خانواده ها استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز