خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

دو حلقه چاه برای تامین آب شرب دو روستای منطقه تنگ‌فنی حفر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۹

استاندار لرستان از تامین پرداخت ۱۰میلیارد ریال اعتبار برای حفر چاه و تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاههای منطقه تنگ فنی پلدختر خبر داد.

ایلنا: استاندار لرستان از تامین پرداخت ۱۰میلیارد ریال اعتبار برای حفر چاه و تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاههای منطقه تنگ فنی پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه بررسی و رفع مشکل آلودگی آب دو روستای سراب رجب و شهدای تنگ فنی، افزود: این مبلغ از طریق وزارت نفت برای حفر دو حلقه چاه در حاشیه این دو روستا تامین و پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: این دو حلقه چاه براساس کار مطالعاتی و کار‌شناسی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی ۱۶۰ خانوار این دو روستا به صورت بلندمدت و دائمی حفر می‌شود.

وی افزود: دراین راستا، یک تصفیه خانه آب نیز با اعتباری در حدود ۱۰ میلیارد ریال از سوی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه لرستان در منطقه تنگ فنی احداثو به بهره برداری رسیده که آب تصفیه شده دراین مرکز، صرف مصارف کشاورزی اهالی این دو روستا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آلودگی منابع آبی این روستاه‌ها به فرآورده‌های نفتی، سابقه‌ای طولانی دارد، گفت: از سوی دیگر شبکه آبرسانی سالم و بهداشتی و همچنین تامین آب از طریق تانکرهای سیار نیز برای آبرسانی به این روستاها ایجاد و درحال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز