خبرگزاری کار ایران

رییس جدید هیات کونگ فو لرستان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۳

با حضور سرپرست فدراسیون، امروزرییس جدید هیات هنرهای رزمی و کونگ فو استان لرستان انتخاب شد.

ایلنا: با حضور سرپرست فدراسیون، امروز رییس جدید هیات هنرهای رزمی و کونگ فو استان لرستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، در نشست انتخاباتی این هیات ورزشی، ˈحسین محمدی با کسب ۱۹ رای از سوی اعضای مجمع انتخابات به عنوان رییس جدید هیات هنرهای رزمی و کونگ فو استان لرستان برگزیده شد.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو در این مراسم گفت: برای احیای جایگاه کونگ فو باید تلاش کنیم که برای تحقق این هدف هیات های استانی از نقش و جایگاه مهمی برخوردار هستند.

" فرهاد نیکو خصال " گفت: فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو برای رشد و گسترش این رشته در استان ها و مناطق مختلف کشور نهایت تلاش خود را انجام می دهد.

وی اظهار امیدواری کرد، هیات های استانی با برنامه ریزی بهتر و پرورش استعدادها بتوانند فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو را برای احیا و رشد این رشته کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این نشست گفت: لرستان مهد وقدرت اول کونگ فو در کشور است واز استعداد خوب و قابل توجهی در رشته های رزمی از جمله کونگ فو برخوردار می باشد.

رضا محمدی اصل با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان لرستان توجه زیادی به حمایت از رشته های مستعد دارد، افزود: کونگ فو نیز از رشته هایی است که از علاقه مندان زیادی در لرستان برخوردار می باشد و امیدواریم با تلاش هیات این رشته به جایگاه اصلی و شایسته خود دست پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز