خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان لرستان خبر داد؛

دستگیری سارقان اینترنتی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۸

رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری سارقان اینترنتی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و هتک حیثیت و نشر اکاذیب همشهریان می کردند، خبر داد.

ایلنا: رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری سارقان اینترنتی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و هتک حیثیت و نشر اکاذیب همشهریان می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، سرهنگ " محسن بهشتی " در تشریح این خبر، گفت: در پی شکایت دو شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز ۴ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال از حساب بانکی اشان و هتک حیثیت و نشر اکاذیب توسط سارقان اینترنتی، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، که برداشت از حساب بانکی و هتک حیثیت و نشر اکاذیب مراجعه کنندگان به صورت اینترنتی صورت گرفته است.

رئیس پلیس فتا لرستان ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات و به کارگیری شیوه های ویژه پلیسی در کشف جرم در نهایت موفق شدند دو متهم را با مشخصات معلوم شناسایی و دستگیر کنند.

" بهشتی " با اشاره به اینکه، متهمان دستگیرشده برلی سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد‌: از اعلام رمز کارت بانکی به دیگران خود داری و از متصدیان فروشگاه ها و مراکز خرید بخواهند تا دستگاه کارت خوان را جهت پرداخت الکترونیکی در اختیار آنان قرار دهند، و از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم های خصوصی در شبکه های اجتماعی خودداری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز