خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران:

رضایت مشترکین و رفع مشکلات فنی اولویت اصلی همراه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۸۸

همراه اول با توجه به وظیفه خود مبنی بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشترکین تلفن های همراه و برطرف کردن مشکلات فنی به منظور بالابردن رضایت مشترکین را در اولویت برنامه دارد.

دور سوم جلسات راهبری برنامه‌ها و پروژه‌های شرکت ارتباطات سیار ایران با حضورریاست و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران و مدیران شرکت‌های مخابرات استانهای لرستان و خوزستان درمحل سالن کنفرانس مخابرات لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این جلسه یک روزه، ابتدا قبادیان مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به حاضرین جلسه به موقعیت استراتژیک، گردشگری، حساس و اقتصادی استان اشاره کرد و ابراز داشت: با عنایت به پتانسیل‌های بسیار مهم، این استان نیاز به توجه ویژ‌های به جهت توسعه زیر ساختهای ارتباطی تلفن همراه دارد.

وی در پایان سخنرانی خود ضمن قدردانی از حضور مدیران در استان لرستان، همراهی و حمایت مدیران ستادی شرکت ارتباطات سیار از استان‌ها را خواستار شد.

در ادامه جلسه مهردادی، رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران هدف از برگزاری این جلسه را رفع مشکلات استان‌ها و تبادل اطلاعات برای ارائه خدمات بهتربه مشترکین تلفن همراه اعلام نمود.

وخاطرنشان کرد: همراه اول باتوجه به وظیفه خود مبنی بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشترکین تلفن‌های همراه، شناسایی و برطرف کردن مشکلات فنی به منظور بالابردن رضایت مشترکین را در اولویت برنامه‌های خود قرارداده است.

گفتنی است، مدیران عامل شرکت مخابرات استانهای لرستان و خوزستان ضمن اعلام دیدگاه‌های خود در حوزهٔ ارتباطات سیار و بیان مسائل مربوط به استانهای مذکور از راهنمایی‌های مدیران شرکت ارتباطات سیارایران برخوردار شدند.

در ادامه نیز گزارش عملکرد و ارزیابی استان‌ها در موارد متعدد به اطلاع شرکت کنندگان رسیده و پس از تبادل نظر تصمیم‌های مقتضی گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز