خبرگزاری کار ایران

به همت استاندار لرستان،

یک سرمایه گذار عربستانی مشتری سرمایه گذاری در کشت وصعنت لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۴

یک سرمایه گذار خارجی از کشور عربستان سعودی به منظور بررسی شرایط مشارکت در طرح ها و فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان لرستان، به خرم آباد سفر کرد.

یک سرمایه گذار خارجی از کشور عربستان سعودی به منظور بررسی شرایط مشارکت در طرح‌ها و فرصت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری استان لرستان، به خرم آباد سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این فعال اقتصادی خارجی که سرمایه گذاری‌های اقتصادی ویژه‌ای در برخی از کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، عربستان و ایران دارد، به دعوت استاندار لرستان به این استان سفر کرده است.

بر همین اساس، قرار است نامبرده در بازدید از مناطق و سایت‌های نمونه گردشگری و تفریحی استان لرستان و همچنین ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی استان لرستان، شرایط برای مشارکت و انجام سرمایه گذاری در استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

این سرمایه‌گذار خارجی صبح امروز به همراه استاندار لرستان و با استفاده از یک فروند بالگرد، از مجتمع بزرگ تفریحی، گردشگری بام لرستان، منطقه گردشگری آبشار بیشه، آبشار نوژیان، دریاچه گهر بازدید و از نزدیک با جاذبه‌های منحصربفرد این مناطق توریستی، تفریحی آشنا شد.

همچنین درادامه این سرمایه گذار خارجی به دعوت استاندار لرستان از مجتمع بزرگ کشت و صنعت خرم آباد نیز به عنوان یکی از فرصت‌های سرمایه گذاری ویژه در بخش تولید و صنعت استان لرستان نیز بازدید کرد.

به گفته استاندار لرستان، پس از بازدید انجام شده از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان لرستان، در نشست با این سرمایه گذار عربستانی، موضوع سرمایه گذاری و مشارکت نامبرده در حوزه‌های اقتصادی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
استاندار لرستان گفت: ۱۰۵ جلسه به منظور راه اندازی و احیای دوباره مجتمع کشت و صنعت خرم آباد، و پروژه‌های نیمه تمام استان با سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی برگزار شده است.

هوشنگ بازوند افزود: این جلسات با هدف جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری برای احیا و رونق مجدد این ظرفیت بزرگ و مناسب اقتصادی استان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: مجتمع کشت و صنعت خرم آباد، دارای ظرفیت و توانمندی مناسبی برای رونق اقتصادی استان در جهت اشتغالزایی و زمینه سازی برای رفع مشکل بیکاری در استان است.

به گفته وی، این مجتمع در صورت سرمایه گذاری مناسب و تامین و ایجاد زیرساخت‌های لازم و با داشتن توجیه اقتصادی مناسب، فرصت ویژه‌ای برای رشد و توسعه اقتصادی استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: احیا و راه اندازی این مجموعه عظیم صنعت، تولیدی نیازمند ۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

مهندس بازوند افزود: توافقات اولیه برای حضور و مشارکت شرکت سرمایه گذاری کوثر دراین مجتمع حاصل شده و در صورت دستیابی به نتیجه و توافق نهایی، این مجتمع با حضور و مشارکت این شرکت راه اندازی خواهد شد.

به گفته وی، راه اندازی مجتمع کشت و صنعت خرم آباد با توجه به ظرفیت و قابلیتهای مناسب اقتصادی که دارد به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در سطح استان لرستان مطرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز