خبرگزاری کار ایران

یحیی عیدی بیرانوند به عنوان سرپرست شهرداری خرم آباد انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۳

در جلسه ای علنی عصر یک شنبه شورا که با حضور خبرنگاران برگزار شد، ˈیحیی عیدی بیرانوندˈ به عنوان سرپرست جدید شهرداری خرم آباد معرفی شد.

در جلسه‌ای علنی عصر یک شنبه شورا که با حضور خبرنگاران برگزار شد، ˈیحیی عیدی بیرانوندˈ به عنوان سرپرست جدید شهرداری خرم آباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، پس از حدود سه ماه کشمکش اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد، در جلسه‌ای علنی عصر امروز شورا که با حضور خبرنگاران برگزار شد، ˈیحیی عیدی بیرانوندˈ به عنوان سرپرست جدید شهرداری خرم آباد معرفی شد.
در هفدهمین جلسه شورای شهر خرم آباد که حدود چهار ساعت طول کشید، از میان سه گزینه مطرح برای تصدی شهرداری خرم آباد، یحیی عیدی بیرانوند با کسب هفت رای به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

در این انتخابات، هرمز نصیری دیگر نامزد پست شهرداری خرم آباد پنج رای و بردبار نیز یک رای را به خود اختصاص دادند.

از روز ۱۲ مرداد و آغاز فعالیت شورای چهارم در خرم آباد، بحثانتخاب شهردار چالش جدی شورای شهر خرم آباد بود که در ‌‌نهایت این موضوع امشب با انتخاب سرپرست به صورت موقت خاتمه یافت.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در خاتمه این جلسه گفت: یکی از دغدغه‌های جدی مردم و اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار بود که پس از برگزاری ۱۷ جلسه در سه ماه گذشته، سرپرست شهرداری خرم آباد انتخاب شد.

ˈمحمد مهرابیˈ افزود: بر همین اساس یحیی عیدی بیرانوند به عنوان سرپرست شهرداری، مسئولیت این نهاد شهری را برای مدت سه ماه برعهده خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز