خبرگزاری کار ایران

در لیگ برتر فوتبال لرستان؛

شهرداری بروجرد صدرنشین لیگ برتر فوتبال لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۸۹

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال لرستان تیم شهرداری بروجرد با استفاده ازتوقف سرخ جامه گان خرم آباد، با پیروزی بر حریف خود به صدرجدول این مسابقات صعود کرد.

در هفته دوازدهم لیگ بر‌تر فوتبال لرستان تیم شهرداری بروجرد با استفاده ازتوقف سرخ جامه گان خرم آباد، با پیروزی بر حریف خود به صدرجدول این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال لرستان برگزار شد و پس از دست به دست شدن صدر جدول در هفته‌های اخیر توسط تیم‌های سرخ‌جامگان خرم‌آباد و فجر شهید لطوند پلدختر، این هفته استقلال‌زاگرس بروجرد صدرنشین شد.

در این هفته استقلال‌زاگرس بروجرد با پیروزی ۵ بر ۲ برابر میزبانش مقاومت الیگودرز ۲۴ امتیازی شد و در فاصله ۲ هفته تا پایان مسابقات در صدر جدول قرار گرفت.

تیم سرخ‌جامگان خرم‌آباد با تساوی یک بر یک برابر میزبانش پرسپولیس شهدای دلفان، ۲ امتیاز حساس از دست داد و به رده دوم سقوط کرد.

سزار سپیددشت نیز دست به کار بزرگی زد و برابر مهمانش پرسپولیس‌نوین الیگودرز به برتری ۴ بر ۲ رسید. همچنین بهزیستی خرم‌آباد نیز با ۲ گل تیم قدرتمند فجر پلدختر را از پیش رو برداشت و با کسب ۳ امتیاز این بازی، به بقا در لیگ بر‌تر استان امیدوار‌تر شد.

بازی این هفته روزهای یک‌شنبه و دوشنبه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز