خبرگزاری کار ایران

در خرم آباد برگزار شد؛

مراسم تجلیل از خانواده های ورزشکاران شهید لرستان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و ورزش کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۹۶

همزمان با برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی جهان در خرم آباد، از خانواده های ورزشکاران شهید لرستان وپیشکسوتان عرصه فرهنگ و ورزش ایران با اهدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

همزمان با برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی جهان در خرم آباد، از خانواده های ورزشکاران شهید لرستان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و ورزش ایران با اهدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، در این مراسم که با حضور محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ایران و جمعی از مقامات و میهمانان داخلی و خارجی در سالن ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد، از تعدادی پیشکسوتان عرصه فرهنگ و ورزش کشور با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی و قدرشناسی از تلاشگران این عرصه تقدیر و تجلیل شد.

دراین مراسم، از منصور مهدیزاده پهلوان و قهرمان جهان، پهلوان باشی علیرضا سلیمانی، قهرمان جهان - پهلوان رضا سوخته سرائی، قهرمان جهان - محمد نصیری قهرمان المپیک و جهان و اسطوره وزنه برداری - بهداد سلیمی قهرمان المپیک و قهرمان اخلاق - طالب نعمت پور قهرمان المپیک در رشته کشتی فرنگی - عبدالله عزیزی، قهرمان آسیا و کشتی فرنگی - حسن تقدس نژاد معاونت صدا و سیما تقدیر شد.

همچنین داریوش ارجمند هنرمند محبوب سینما و سخنگوی مرام پهلوانی - علی دولتشاهی مسئول اقتصادی ورزش آسیا - حسین هدایتی مسئول فرهنگی ورزشی باشگاه استیل آذین - مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان و محمد بنا قهرمان جهان و سرمربی موفق کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز دراین مراسم تقدیر و تجلی شد.

محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای ایران در این مراسم گفت: این افراد به عنوان پیشکسوتان فرهنگ و ورزش در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی بسیار تلاش کرده و حق بزرگی بر گردن همه ورزشکاران دارند و تقدیر از این افراد نشانگر اهمیت این موضوع است.

نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی جهان با عنوان جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از صبح دیروزو به مدت دو روز در سالن ورزشی تختی خرم آباد آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز