خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی در لرستان:

آموزش، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نقش در توسعه کارآفرینی در لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۰

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی در لرستان: کانون کارآفرینان استان، موسسات آموزشی اعم از دبیرستان‌ها، مراکز آموزش حرفه‌ای، دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها آموزشهای لازم را جهت توسعه کارآفرینی و فرهنگ سازی در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی در لرستان گفت: کانون کارآفرینان استان، موسسات آموزشی اعم از دبیرستان‌ها، مراکز آموزش حرفه‌ای، دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها آموزشهای لازم را جهت توسعه کارآفرینی و فرهنگ سازی در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حامد ویسکرمی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با اشاره به ویژگی‌های کارآفرینان در ایجاد اشتغال و فن آوری جدید اظهار داشت: مهم‌ترین آثار توسعه کارآفرینی افزایش نوآوری، ارتقای سطح فناوری، ایجاد اشتغال پایدار، تولید و توزیع درآمد در سطح جامعه است که در نتیجه می‌تواند افزایش ثروت ملی را در برداشته باشد.
وی در ادامه افزود: کارگروه‌های تخصصی می‌بایست در زمینه‌های شناسایی موانع کارآفرینی، آموزش و پژوهش، جذب ایده و جذب حامیان کارآفرینی تلاش مضاعف نمایند.
ویس کرمی آموزش را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نقش در توسعه کارآفرینی دانست و تاکید کرد: کانون کارآفرینان استان، موسسات آموزشی اعم از دبیرستان‌ها، مراکز آموزش حرفه‌ای، دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها آموزش‌های لازم را جهت توسعه کارآفرینی و فرهنگ سازی در دستور کار خود قرار دهند تا افراد جامعه خود مولد کار باشند و ایده‌های نو برای ایجاد اشتغال بوجود آید.
در پایان اعضاء هیئت مدیره کانون کارآفرینان استان به نقطه نظارات خود در زمینه‌های گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی پرداختند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه از تصویب ۱۲ طرح اشتغالزا در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان خبر داد.
وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۳۷۲ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی و آورده سرمایه گذار در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه هشت هزار و ۴۰۸ یورو اعتبار نیز به عنوان تسهیلات ارزی به این طرح‌ها پرداخت می‌شود، ‌اظهار داشت: در مجموع با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال بکار ۶۴۶ نفر فراهم می‌شود.
وی اجرای دو طرح صنعتی، سه طرح جایگاه سوخت، یک واحد بیمارستانی، ‌سک شرکت تعاونی و چند طرح دانش بینیان توسط پارک علم و فناوری لرستان را از جمله طرح‌های مصوب در کارگروه اشتغال استان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز