خبرگزاری کار ایران

سرخ جامه‌گان خرم آباد صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۴۷

هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر استان با انجام ۴ بازی در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر و الیگودرز به اتمام رسید.

هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر استان با انجام ۴ بازی در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر و الیگودرز به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در حساسترین بازی هفته نهم تیم صدرنشین فجر شهید لطوند پلدختر در ورزشگاه شهید سرمالیان این شهر میزبان سزار سپیددشت بود که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب مهمانش شد تا صدرنشینی را مجدداً در اختیار سرخ‌جامگان خرم‌آباد بگذارد.

در الیگودرز دربی این شهر را قرمزپوشان فتح کردند. پرسپولیس‌نوین الیگودرز با یک گل بر مقاومت این شهر غلبه کرد تا با کسب ۱۶ امتیاز در یک قدمی فجر لطوند پلدختر و در مکان سوم جدول قرار گیرد.

دربی خرم‌آباد هم که بین سرخ‌جامگان و بهزیستی برگزار شد، با نتیجه ۲ بر یک به نفع سرخ‌جامگان پایان یافت تا این تیم با کسب ۱۹ امتیاز صدرنشین دوباره مسابقات شود.

در دیگر بازی این هفته استقلال‌زاگرس بروجرد میزبان پرسپولیس شهدای نورآباد بود. در شرایطی که این بازی تا دقیقه ۸۴ با نتیجه ۲ بر صفر به نفع نماینده بروجرد در جریان بود، در این دقیقه بازیکنان پرسپولیس نورآباد در اعتراض به تصمیم داور زمین بازی را ترک کردند.

مجید یاراحمدی مسوول کمیته مسابقات لیگ استان در خصوص نتیجه نهایی این بازی گفت که بر اساس رای کمیته انضباطی، نتیجه ۳ بر صفر به نفع استقلال‌زاگرس بروجرد ثبت شده است.

هفته دهم این رقابت‌ها پنج‌شنبه و جمعه نهم و دهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز