خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

لرستان مظلوم واقع شده و رفع این مظلومیت دغدغه مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۳

لرستان مظلوم واقع شده است و رفع این مظلومیت دغدغه عموم مردم است و پروژه‌های نیمه تمام لرستان درد‌آور است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان مظلوم واقع شده است و رفع این مظلومیت دغدغه عموم مردم است و پروژه‌های نیمه تمام لرستان درد‌آور است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد ایرج عبدی صبح امروز در جلسه گلخانه‌های لرستان در خرم‌آباد، گفت: استاندار جدید لرستان کاری که انجام داده نسبت به پروژه‌های نیمه تمام این استان حساس و پیگیر است که باید از آن تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: پروژه‌های نیمه تمام این استان درد‌آور است.

عبدی اظهار کرد: لرستان مظلوم واقع شده است و رفع این مظلومیت دغدغه عموم مردم است.

وی در خصوص مجتمع گلخانه‌ای خرم‌آباد گفت: این موضوع باید با جدیت شروع شود زیرا به اندازه کافی در این زمینه وقت صرف شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از همه مسئولان به ویژه بانک زمین و جهاد کشاورزی می‌خواهیم که این موضوع گلخانه خرم‌آباد را به جد پیگیر شود در غیر این صورت موضوع را از طریق وزیر جهاد کشاورزی پیگیری می‌کنیم.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: این مجتمع دارای ۵۵ واحد گلخانه‌ای است که ۳۳ واحد آن پیشرفت خوبی داشته است.

اسحاق طاهری‌مقدم خاطرنشان کرد: تمام لوازم و قطعات این ۳۳ واحد خریداری شده و در آینده نزدیک نصب می‌شوند.

در ادامه پیمانکار گلخانه‌ای دیناروند خرم‌آباد گفت: کار کشت این محصول گلخانه‌ای در حال حاضر پایان یافته و فرصت است تا این مجتمع گلخانه‌ای را به صورت استاندارد تا اول خرداد ۸۳ تحویل دهیم.

غلامحسین خواجه‌تبریزی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی این پروژه به کار می‌گیریم و حدود ۹۰ درصد این تجهیزات کسری این پروژه در داخل خریداری می‌شود. ولی باید هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های این گلخانه راه‌اندازی شود.

وی گفت: درآمد سالانه این مجتمع گلخانه‌ای ۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز