خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مجتمع کشت و صنعت به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم لرستان به زودی احیاء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۰۹

مجتمع کشت و صنعت لرستان یکی از مجموعه های اقتصادی مناسب و دارای امکانات ویژه و خوب استان لرستان است که به دلیل عدم توجه شاهد تخریب و از بین رفتن آن هستیم.

مجتمع کشت و صنعت لرستان یکی از مجموعه‌های اقتصادی مناسب و دارای امکانات ویژه و خوب استان لرستان است که به دلیل عدم توجه شاهد تخریب و از بین رفتن آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازونددر جریان بازدید از مجتمع کشت و صنعت لرستان، افزود: دستیابی به رشد و شکوفایی در عرصه اقتصادی نیازمند یک کار علمی، کار‌شناسی، هدفمند و برنامه محور است.
استاندار لرستان با تاکید بر زمینه سازی برای مشارکت فعال بخش خصوصی در عرصه اقتصاد و تولید استان، گفت: شرایط فعلی مجتمع کشت و صنعت لرستان مصداق عینی و واقعی فرصت سوزی در راستای رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه و پایدار استان است.

وی اظهار کرد: یکی از عوامل مهم دراین زمینه، فراهم کردن بستر حضور فعال و سرمایه گذاری موثر و هدفمند بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی است.

استاندار لرستان گفت: مجتمع کشت و صنعت لرستان یکی از مجموعه‌های اقتصادی مناسب و دارای امکانات ویژه و خوب استان لرستان است که به دلیل عدم توجه شاهد تخریب و از بین رفتن آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه مجتمع کشت و صنعت لرستان مصداق بارز فرصت سوزی است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد ضمن جلوگیری از بروز این قبیل فرصت سوزی‌ها، زمینه برای فعالیت مجدد این مجموعه با استفاده از مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کنیم.

مهندس بازوند افزود: پیگیری و رایزی لازم برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای این مجموعه درحال انجام است و به زودی این مجتمع با حضور یک سرمایه گذار توانمند و دارای اهلیت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

استاندار لرستان افزود: مجتمع کشت و صنعت با توجه به قابلیت‌های موجود در لرستان راه اندازی شده و می‌توان زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی مناسبی در استان باشد.

به گفته وی، راه اندازی مجتمع کشت و صنعت به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم لرستان در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار دارد و به زودی شاهد رونق این مجموعه خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز