خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

بروجرد قطب مهم کشاورزی استان لرستان و کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۷۲

شهرستان بروجرد قطب مهم کشاورزی استان لرستان و کشور است و می‌تواند در این بخش با حمایت‌های خوب دولت و مجلس به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

شهرستان بروجرد قطب مهم کشاورزی استان لرستان و کشور است و می‌تواند در این بخش با حمایتهای خوب دولت و مجلس به موفقیتهای بزرگی دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، ˈ بهرام بیرانوندˈ در جشن برداشت سیب در بروجرد با گفتن این جملات افزود: دشمن از اعمال تحریم‌ها به عنوان سلاح کشتار جمعی استفاده می‌کند تا نشاط جامعه را بگیرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان جهاد گران عرصه اقتصاد هستند که تحقق حماسه اقتصادی بستگی به همت والای این قشر زحمت کش دارد.
به گفته وی چهره شاد کشاورزان و تلاش و کوشش این قشر در عرصه کشاورزی ناکارآمدی تحریم‌ها را نشان می‌دهد.

وی اظهارداشت: تلاشهای بزرگی در کمیسیون کشاورزی صورت گرفته تا کشاورزان بتوانند به راحتی در عرصه جهاد اقتصادی موفق باشند.

وی اضافه کرد: توسعه بخش کشاورزی ایجاد اشتغال پایدار رابه همراه خواهد داشت و توجه به این بخش بسیاری از مشکلات اقتصادی را مرتفع می‌کند.

بیرانوند افزود: شهرستان بروجرد قطب مهم کشاورزی استان لرستان و کشور است و می‌تواند در این بخش با حمایتهای خوب دولت و مجلس به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه پای صحبت برخی از کشاورزان نمونه شهرستان بروجرد نشست و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز