خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در تودیع و معارفه استاندار لرستان:

اعتدال، توانمندی و تعهد از جمله شاخص‌های مدنظر استاندار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۳۷

از نیروهای موجود باید ارزیابی دقیقی صورت گیرد که در کارآمد بودن به کار خود ادامه بدهند و اگر با گفتمان دولت تدبیر و امید هماهنگ نبودند باید تغییر یابند.

وزیر کشور گفت: از نیروهای موجود باید ارزیابی دقیقی صورت گیرد که در کارآمد بودن به کار خود ادامه بدهند و اگر با گفتمان دولت تدبیر و امید هماهنگ نبودند باید تغییر یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید استان لرستان در خرم‌آباد، گفت: همه استان‌ها باید خود را تجهیز کنند تا بتوانند استان خود را در زمینه‌های مختلف به توسعه کافی برسانند.

وی با بیان اینکه باید حاشیه‌پردازی‌ها در استان‌ها کنار گذاشته شود، افزود: در هر استان به خصوص استان لرستان می‌توان در سه حوزه تولید، بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی کار کرد.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: از هشت درصد رشد اقتصادی در کشور قرار است سه درصد از آن از رشد بهره‌وری صورت گیرد.

وزیر کشور یادآور شد: در حوزه تولید باید منابع مالی، طبیعی و انسانی مد‌نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه بحثبهره‌وری باید تلاش کنیم بهره‌وری را در جامعه بالا ببریم زیرا میزان منابع و انرژی که صرف می‌کنیم خروجی آن کافی نیست.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در زمینه کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی ما می‌توانیم ۲۰ درصد در تمام زمینه‌ها صرفه‌جویی کنیم و هیچ مشکلی پیش نیاید.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عصبانیت‌ها، عصبی شدن، همه این‌ها دال بر افراط‌گری‌هاست.

وی با اشاره به اینکه تصمیم‌های شتابزده بدون در نظر گرفتن منابع ملی کشور به ما آسیب می‌زند، خاطرنشان کرد: شاخص عقل و قانون دو شاخص مبنایی حرکت اعتقادی است.

وزیر کشور تصریح کرد: مرکز استانداری باید محل جذب نیروهای اندیشمند، توانمند و خیرخواهان باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از نیروهای موجود باید ارزیابی دقیقی صورت گیرد که در کارآمد بودن به کار خود ادامه بدهند و اگر با گفتمان دولت تدبیر و امید هماهنگ نبودند باید تغییر یابند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: اعتدال، توانمندی و تعهد از جمله شاخص‌هایی است که مهندس بازوند استاندار لرستان باید مد نظر داشته باشد.

رحمانی فضلی خا‌طرنشان کرد: توجه به مردم که از موارد مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، یکی از انتظاراتی است که باید استاندار جدید در نظر داشته باشد.

وی از همه مسئولان استان لرستان خواست استاندار جدید را حمایت کنند.

وزیر کشور در ادامه خطاب به بازوند استاندار جدید لرستان، گفت: مهندس بازوند نباید خود را مدیون کسی، گروهی یا دسته‌جاتی بداند که این پست را به آن داده‌اند.

این مقام مسئول یادآور شد: وی باید مدیون خون شهدا و خدا باشد که در این‌جایگاه قرار گرفته است.

رحمانی فضلی اذعان کرد: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه استان و همه مسئولان، مهندس بازوند را در این راه سنگین کمک کنند.

وزیر کشور گفت: نگاه حاکم بر رفتار دولت روحانی و گفتمان ایشان، گفتمان اعتدال است که از نظر عقلی، علمی، شرعی، فکری یک امر پسندیده است.

وی افزود: بنابراین وقتی اعتدال امر پسندیده است باید اعتدال را مبنای کار خود قرار دهیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: ما مجبوریم استان‌ها را در یک رقابت فشرده با هم قرار دهیم و تخصیص منابع اعتبارات را متناسب با رقابت بین استان‌ها انجام دهیم.

وی از همه مسئولان استانی به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را به این استان دعوت کنند و وزارت کشور نیز از این سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

رحمانی فضلی گفت: استان لرستان یک استانی است با ظرفیت بالا که باید همه مسئولان برای شکوفایی کردن این ظرفیت‌ها ‌‌نهایت تلاش را به کار گیرند.

‌در این مراسم از زحمات حبیب‌الله دهمرده استاندار سابق لرستان تقدیر و هوشنگ بازوند ‌به عنوان استاندار این استان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز