خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

اولین مرحله از سرانه مدارس لرستان به حساب مدارس واریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۵۴

مدیر کل آموزش وپرورش لرستان گفت: باپیگیریهای صورت گرفته علاوه بر واریز مرحله اول سرانه مدارس، سرانه غذای مدارس شبانه روزی استان نیز به حسابهای مربوطه واریز شداست.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته علاوه بر واریز مرحله اول سرانه مدارس، سرانه غذای مدارس شبانه روزی استان نیز به حسابهای مربوطه واریز شداست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته علاوه بر واریز مرحله اول سرانه مدارس، سرانه غذای مدارس شبانه روزی استان نیز به حسابهای مربوطه واریز شد.

سید حجت اله کلانتری در ادامه افزود: با واریزی اولین مرحله از سرانه مدارس استان امیدواریم مدیران مدارس با آمادگی بیشتری به استقبال ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت بروند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در خصوص ساماندهی نیروی انسانی با مناطق و شهرستان‎‌ها قراردادهایی عقد شده و وضعیت نیروی انسانی باید تا هفته اول شهریور ماه مشخص شود.
کلانتری اضافه کرد: برای آماده سازی فضا و تجهیزات هماهنگی لازم بین اداره کل و مناطق به وجود آمده تا نسبت به تعمیرات جزیی اقدام شود.
وی گفت: البته در طرح هجرت بخشی از فضا‌ها توسط دانش‎آموزان آماده شده و یا در حال انجام است و بخش دیگری از آن توسط ادارات پشتیبانی و تدارکات این مهم تأمین اعتبار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: علی‎رغم این‎که هنوز اعتبارات ابلاغ نشده اما کار تعمیرات در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز