خبرگزاری کار ایران

شرفشاهی تاکید کرد:

محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ ایستادگی و مقاومت به نسل جوان است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این وزارتخانه محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس وزارت اقتصاد را انتقال فرهنگ ایستادگی و مقاومت به نسل جوان دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی، شرف‌شاهی رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس وزارت اقتصاد در این جلسه اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مردم بویژه جوانان و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تاریخ کشور به عنوان حماسه ای بی بدیل رقم خورد و مردم نشان دادند در شرایط سخت و دشوار می توانند در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و پیروز شوند و نگذارند حتی ذره ای از خاک مقدس کشور در تصاحب بیگانگان قرارگیرد.

وی انتقال فرهنگ ایستادگی و مقاومت را به نسل های جدید انقلاب مهمترین سیاستی دانست که می تواند از دستاورد های آن دوران و انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کند و باید مورد توجه جدی برنامه ریزان این عرصه باشد.

گفتنی است در ابتدای جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس وزارت اقتصاد سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دبیر ستاد با تاکید بر تدوین و اجرای برنامه های اثربخش، پیشنهادات دبیرخانه را  در ارتباط با برنامه های هفته مذکور ارائه داد.

همچنین در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین ثقفی مشاور وزیر در امور ایثارگران و دبیر هیئت مرکزی گزینش، محمد آبادی مدیرکل امور مالی، تیموری دبیرستاد اقامه نماز، سلمانی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی، صابری معاون مرکز حراست و خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی به عنوان اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس وزارت اقتصاد نقطه نظرات خود را در این زمینه ارائه نمودند.

 

 

     

 

کد خبر : ۴۱۱۷۵۲