خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:

ترویج فرهنگ مالیاتی باید در راس امور قرار گیرد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر ارایه خدمات مطلوب به مودیان مالیاتی اظهار داشت: ترویج فرهنگ مالیاتی باید در راس امور قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه مالیاتی ایران، آیت اله علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان گفت: چنانچه مردم شاهد دریافت عادلانه مالیات و ارائه خدمات مطلوب از سوی دولت‏ باشند، داوطلبانه و با رغبت بیشتری مالیات خود را پرداخت می‏ کنند.

امام‏جمعه کرمانشاه، از مسئولین و کارگزاران امور مالیاتی خواست در تشخیص مالیات، دقت و وقت بیشتری صرف کنند تا مالیات حقیقی، متعارف و باتوجه به درآمدها وصول شود.

نماینده ولی‌فقیه، کارمندان دولت را پیشگام در امر پرداخت مالیات دانست و گفت: چنانچه مؤدیان مالیاتی و مأموران تشخیص مالیات به وظایف خود آشنا باشند و قوانین مالیاتی به مردم آموزش داده شود، شاهد دریافت مالیاتی عادلانه و شفاف خواهیم بود.

در این دیدار، ملکشاهی، مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه نیز، ضمن ارائه عملکرد از اداره کل امور مالیاتی استان، تکریم ارباب‌رجوع واصل اعتمادسازی را اولویت‏ های اصلی اداره کل دانست و از صاحبان مشاغل و مجامع امور صنفی به لحاظ ارایه به‌موقع اظهارنامه مالیاتی تقدیر و تشکر کرد.

وی در خاتمه، از مالیات بر ارزش‌افزوده به عنوان عاملی جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها یادکرد و از طرح جامع مالیاتی به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های کلان اقتصادی کشور نام برد و خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در راستای اصل عدالت مالیاتی و رضایت‏مندی مودیان خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۹۸۹۷۸