خبرگزاری کار ایران

حجت‌اله صیدی اعلام کرد؛

تدارک ویژه بانک صادرات ایران برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۷۸۹

​حجت‌اله صیدی، مدیر عامل بانک صادرات ایران با تشریح شیوه‌نامه مقابله با کرونا از آمادگی این بانک برای همراهی با برنامه ویژه دولت در دو هفته اول آذرماه برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا حجت‌اله صیدی، در نشست هفتگی شورای مدیران این بانک، شیوه‌نامه‌ چگونگی حضور کارکنان صف و ستاد، نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و مصون‌سازی و رعایت نکات بهداشتی در دو هفته اول آذر ماه را تبیین کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اجرا شدن ضوابط و مقررات اعلامی از سوی دولت برای حضور حداکثر یک سوم کارکنان در استان‌ها و مناطق قرمز، حضور حداکثر نیمی از کارکنان در مناطق نارنجی و حضور حداکثر  دو سوم کارکنان در مناطق زرد از نظر آلودگی به ویروس کرونا در سطح شعب و ستاد بانک، گفت: شیوه‌نامه مورد نظر در دو هفته اول آذر ماه با توجه به شرایط ویژه کشور از سوی بانک صادرات ایران با جدیت به کار گرفته خواهد شد و تمامی امکانات بانک برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
وی ابراز کرد: نحوه حضور همکاران در شعب، نحوه ارائه خدمات بانکی و نحوه پشتیبانی و در عین حال تمرکز بیشتر بر ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک در شرایط پیش آمده مورد تاکید است.
صیدی با اشاره به اینکه خدمات پرداخت و نقل و انتقال وجوه حتی در ساعات نیمه‌شب نیز صورت می‌گیرد، گفت: موظف هستیم در شرایط ویژه نیز چراغ شعب بانک را روشن نگاه داریم و اینجاست که وجود نظام بانکی حتی در سخت‌ترین شرایط اهمیت خود را نشان می‌دهد. در تعطیلی احتمالی دو هفته پیش رو بانک‌ها شرایط تعطیلی ندارند و بار زحمات آن عمدتا بر دوش همکاران در شعب است.
 
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر تدوین چگونگی پذیرش مشتریان در شعب اظهار کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از قابلیت‌های «صاپ»، «همراه بانک» و «سامانه شمس» برای کاهش هر چه بیشتر نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب، مورد تاکید است و باید تلاش کرد تا خدمات از طریق نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های پرداخت بانک به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار گیرد.
 
صیدی همچنین بر تداوم ضدعفونی کردن شعب، رعایت فاصله اجتماعی و در عین حال تسهیل شرایط مناسب فضای کار کارکنان و نظارت لازم در شعب تاکید کرد.
در این نشست موارد مختلف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان از سوی مدیران ارشد بانک برای انتخاب بهترین راهکارها در اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان به بحث و بررسی گذاشته شد.
در پایان این نشست مراسم تکریم محمد درودگر، مدیر سابق امور پیگیری و وصول مطالبات بانک صادرات ایران برگزار و از خدمات وی قدردانی شد.​
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز