خبرگزاری کار ایران

همکاری بیمه کوثر با وزارت راه‌ و شهرسازی؛

اعتبار و تعهد بیمه کوثر عامل اعتماد بیمه‌ گذاران بزرگ کشور

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۸۵

قرارداد همکاری میان مسئولان شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور وزارت راه‌وشهرسازی و بیمه کوثر در زمینه بیمه‌های درمان و مهندسی منعقد شد.

به‌ گزارش ایلنا، این قرارداد با حضور مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه کوثر و خیراله خادمی معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت‌ و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور میان دو شرکت منعقد شد.

مسئولان شرکت بیمه کوثر با هدف حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و ریزبنایی کشور و کاهش دغدغه فعالان این عرصه این قرارداد را امضا کردند.

گفتنی ا‌ست، شرکت مادر تخصصی ساخت‌ و توسعه زیربناهای حمل‌‌و‌نقل کشور در سال 1383 به ‌منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی، کاهش تصدی‌ها و تقویت امور راهبردی مدیریت حمل و نقل در کشور و با هدف اقتصادی مدیریت متمرکز در زمینه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل، به استناد ماده چهار قانون برنامه سوم توسعه، با پیشنهاد وزارت راه و ترابری و مصوبه هیات وزیران تاسیس شد تا برنامه‌‌ریزی، طراحی و ساخت زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور در یک مجموعه واحد انجام شود.

تهیه، تدوین و پیشنهاد سیاست‌ها و خط و مشی در زمینه توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل در چارچوب برنامه‌‌های مصوب و اهداف قوانین برنامه‌‌های توسعه ملی کشور، طراحی و مدیریت ساخت زیربناهای حمل و نقل و تاسیسات و تجهیزات مربوط و نظارت بر اجرای پروژه‌‌ها از طریق عقد قرارداد با پیمانکاران و مشاوران ذی‌‌صلاح، تحصیل و تملک اراضی و املاک لازم در طرح‌ها و پروژه‌ها، تعیین روش‌های اجرایی در ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل بر اساس اولویت‌ها و سیاست‌‌های کلان وزارت راه‌ و‌ شهرسازی و... از جمله اهم وظایف شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز